نجات از اعدام عامل زورگیری در پل «امین‌حضور» را سر به‌راه نکرد

مجموعه‌ای از جرائم خشن در پرونده زندانی فراری + عکس

بی رحم ترین مرد تهران دستگیر شد

زورگیری وحشیانه از «کودکان کار»

مردی که کودکان کار را با وعده یک «شغل خوب»، فریب داده و به مناطق خلوت می کشاند و سپس از آنان زورگیری می کرد، توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۰۶
زورگیری وحشیانه از «کودکان کار»

ساعت 19 شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 152 خانی آباد نو حین گشت زنی در خیابان دولتخواه بودند که متوجه زورگیری از یک پسر بچه توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت شدند در صدد دستگیر متهم برآمدند.

متهم به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شد ماموران با اجرای طرح مهار دقایقی بعد موفق به دستگیری سارق زورگیر که خود را «شهرام» 24 ساله معرفی کرد، شدند و در بازرسی از وی گوشی تلفن همراه مالباخته به همراه سیصد هزار تومان وجه نقد از متهم کشف شد.

متهم پس از دستگیری به همراه شاکی به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازحویی های فنی قرار گرفت.

در ادامه شاکی در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: در کمربندی جاده ساوه متهم به عنوان اینکه به وی کار بنایی می دهد وی را فریب داده و پس از رفتن به محل خلوت و متروک اقدام به زورگیری و پاشیدن اسپری اشک آور و وارد آوردن ضربات جزیی با چاقو به وی نموده که سپس با حضور مامورین سارق زورگیر دستگیر شده است.

پس از تفهیم اتهام به متهم، «شهرام» ضمن اعتراف به جرم خود، گفت: با موتورسیکلت ضمن پرسه زنی در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافرکش اقدام به سوار کردن کارگران فصلی و ساختمانی کرده و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت از آنان زورگیری کرده و اموالشان را به سرقت می بردم.

سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152 خانی آباد نو با اعلام این خبر، افزود: پس از اعترافات صریح متهم به جرم خود پرونده ای در این رابطه تشکیل و جهت واکاوی زوایای پنهان آن در اختیار کارآکاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
روجانی مچكریم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
با سلام خدمت هم میهنان عزیز و قضات محترم . لطفا نسل زورگیرها را را قطع كنید .
یك مادر دلسوخته از زورگیری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
چه خبره توی این مملكت?
سید امیر صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
در دنیا داریم كسانی كه دزدی می كننند ولی از این بنده خداهای كارگر و به خصوص زحمتش كش ایا واقعا نباید پدر این جوان را در بیارن واقعا اگر من قضاوت می كردم با خودش و خانوادهاش همین كار را می كردم و از لان دستانش را قطع می كردم كه بعدها نتواند به كسی و یا خانمی تعرض و یا زورگیری كند .ترا بخدا اینها را نیروی انتظامی زحمت كش به اشد مجازات برساند /ممنونم از همكاران نیروی انتظا می كه واقعا اگر اینها نباشند خدا می دانید چه بلایی سر ما ها میاد

نیازمندی ها