از این پس تردد زائران از این مرز با اتوبوس ایرانی انجام می​شود

مرز مهران به روی زائران انفرادی باز شد

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تکمیل بزرگراه مهران – مرز عراق تا پایان سال جاری

وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان مهران با اشاره به اهمیت مبادلات تجاری با کشورهای همسایه گفت: بزرگراه مهران - مرز عراق تا پایان سال جاری تکمیل و به صورت چهار خطه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۷۱۴۸۵
تکمیل بزرگراه مهران – مرز عراق تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان ایلام، عباس آخوندی به عنوان وزیر معین در شهرستان مرزی مهران حضور یافت و در دیدار با مردم این شهرستان با اشاره به وجود 230 کیلومتر مرز امن بین ایران و عراق در مهران اظهار داشت: از آنجا که مرزنشینان دو کشور رابطه دینی و تجاری با یکدیگر دارند دولت باید به نحوی امکانات مرزی را برای مردم مهران فراهم کند که آنها بتوانند از منطقه ویژه موجود نهایت استفاده را ببرند.

وی در پاسخ به خواسته مردم مبنی بر رسیدگی به راههای مواصلاتی شهرهای مهران از تلاش برای اصلاح مسیر مهران – ایلام خبر داد و افزود: بزرگراه مهران – مرز عراق و ایران نیز به صورت چهار خط تا پایان امسال تکمیل می شود تا مردم به راحتی بتوانند در این مسیر تردد کنند.

وی با اشاره به وضعیت پایانه مرزی مهران افزود: در بازدید از پایانه مرزی مهران چنانچه این پایانه دارای مشکلی باشد حتما نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها