رسانه های انگلیسی انتخاب کردند

تیم افتضاح لیگ برتر/تصاویر

کد خبر: ۶۶۸۲۱۱
عابدینی: پروین با مدیریتش فرصت سوزی کرد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس معتقد است اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس باید نوآوری داشته باشند و درباره علی پروین نیز می‌گوید او فرصت سوزی کرد.

امیر عابدینی با بیان این که باید به اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس فرصت داد، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم از روی شخصیت افراد انتخاب شده عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهیم. باید به اعضای جدید فرصت بدهیم تا کار کنند و در آینده عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی همچنین افزود: افرادی که به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شدند افراد سالم و خوبی هستند. به اعتقاد من مسئولیت بر گردن این افراد نیست، بلکه مسئولیت بر گردن کسانی است که این افراد را انتخاب کرده‌اند. قطعا این افراد پشت درب منتظر نبوده‌اند که به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوند. انتخاب آنها بر اساس پارامترهایی بود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدنظر داشته‌اند. در هر حال الان زمانی مناسب نیست که در مورد این افراد قضاوت کنیم.

عابدینی در ادامه در مورد انتظارات از هیات مدیره جدید نیز گفت: هواداران انتظار دارند دگرگونی و نوآوری در روند کار پرسپولیس شاهد باشند که در نهایت به کسب قهرمانی منجر شود. هوادار از پرسپولیس، پرسپولیس می‌خواهد و اعتقاد دارد باشگاهی که 30 میلیون هوادار دارد، همیشه در کورس قهرمانی باشد و دچار نابسامانی در بخش مدیریت نشود. پرسپولیس باید در بخش جذب بازیکن، آکادمی و همین طور مسائل اقتصادی موفق عمل کند. امیدواریم هیات مدیره جدید به هواداران اهمیت بدهند و فقط در شرایط سخت به دنبال هواداران نباشد. در کل هواداران انتظار دارند در فصل جدید پرسپولیس دگرگون را ببینند.

وی همچنین با اشاره به عدم حضور افراد سیاسی در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس به ایسنا گفت: آقای سلیمی که از شهرداری آمده‌اند، فرد موفق و همین طور کارآمد هستند. حمید استیلی هم پیشکسوت باشگاه است، دکتر زادمهر هم با پیشینه خیلی خوب، به هیات مدیره آمده‌اند. انتخاب آقای سیاسی مطمئنا به خاطر اثرات ایشان بر مسائل اقتصادی است. آقای کاظم پور اردبیلی هم که در سابقه حضور در وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و همین طور وزارت بازرگانی را دارند که با این کارنامه مطمئنا می‌توانند افراد کارآمدی در هیات مدیره باشند. امیدوارم همه با یک وفاق و همدلی به این افراد کمک کنند تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس همچنین با بیان این که حمید استیلی و دکتر زادمهر نماینده کادر فنی و بازیکنان در هیات مدیره هستند، ادامه داد: آنها باید حضور فعالی در تصمیمات داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور علی پروین در هیات مدیره به ایسنا گفت: وقتی همه اعضا تغییر می‌کنند، علی پروین هم کنار گذاشته می‌شود. علی پروین زمانی بر اساس صحبت‌هایی که مطرح کرده بود،‌ مدیرعامل پرسپولیس شد، وقتی نتوانست وعده‌هایی که داده بود را محقق کند، طبیعتا خیلی ضرر کرد. ایشان سال‌ها می‌گفتند مسئولیت پرسپولیس به من سپرده شود، اما وقتی باشگاه را در اختیار گرفتند نتوانست از عهده هزینه‌ها بربیاید و از وزارت ورزش و جوانان درخواست پول کرد. این در حالی است که پروین قبلا گفته بود اگر باشگاه را به ما بدهند، خودمان باشگاه را اداره می‌کنیم و به کمک وزارت ورزش و جوانان نیاز نداریم. باشگاه را سپردن به ایشان و جنجال‌ها شروع شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به اعتقاد من، علی پروین فرصت سوزی کرد و نتوانست از فرصتی که در اختیار پیشکسوتان قرار گرفته بود استفاده کند.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها