حسین فرکی سابقه ۵ بازی رسمی در تیم پرسپولیس در سال ۱۳۶۰ را دارد.
کد خبر: ۶۶۸۰۱۲
حسین فرکی در آستانه سرمربیگری پرسپولیس

وزارت ورزش سرانجام هیات مدیره جدید پرسپولیس را انتخاب کرد ، هیات مدیره ای که قرار است برای یک سال با پول هایی که اسپانسر بی نامش هزینه می کند ، روزگار بگذراند. هیات مدیره ای که امیر خادم درباره اش می گوید غیر سیاسی ترین هیات مدیره تاریخ این باشگاه است!

اما از انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل علیرضا رحیمی که عبور کنیم که خود جای بحث بسیار دارد تکلیف کادر فنی هنوز مبهم است. در همین دو روزی که ورزش ایران تحت الشعاع انتخاب مدیران پرسپولیس بود اخباری از گوشه و کنار وزارت ورزش درز کرد که مدیران و مشاوران آن متخصص بیرون بردن اطلاعات و اخبار از این وزارتخانه اند. مثل جدایی کریم باقری از کادر فنی و یا بازگشت علی کریمی به پرسپولیس که در واقع همه می دانند بازگشت کریمی به معنای رفتن چه کسی است.

این بار نیز خبر موثق ما از وزارت ورزش درز کرده که شنیدیم یکی از مدیران کل وزارت ورزش در یک جلسه ای عنوان کرده که گزینه نهایی برای مربیگری پرسپولیس حسین فرکی است. توانایی ها و کم حاشیه بودن عواملی است که بحت حسین فرکی برای مربیگری پرسپولیس را افزایش داده است. حسن فرکی سابقه ۵ بازی رسمی در تیم پرسپولیس در سال ۱۳۶۰ را دارد. فرکی در ان سال پس از ۶ سال بازی در پاس به پرسپولیس رفت اما پس از فقط ۵ بازی در قرمزها این تیم را ترک کرد و راهی امارات شد تا بازیکن الشعب شارجه شود. (خبرلایو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها