مارتینو، آنچلوتی و سیمئونه، اول تا سوم شدند

قلعه نویی 4 پله سقوط کرد، فرکی 79 پله صعود

فردا شب بایرن مونیخ ورئال مادرید در ورزشگاه آلیانس آره نای مونیخ دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند تا چهره نخستین تیم فینال لیسبون مشخص شود.
کد خبر: ۶۶۷۸۹۳
پرده برداری از اولین تیم فینال لیسبون

سایت جام جم ورزشی – دیدار رفت این دو تیم چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار شد که در پایان تیم میزبان با تک گل ملی پوش فرانسوی خود یعنی کریم بنزما به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا شانس بیشتری برای صعود به فینال داشته باشد.

آمادگی رونالدو برابر بایرن مونیخ

بایرن مونیخ و رئال مادرید در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که اولی قهرمان زودهنگام بوندسلیگا شده است و دومی هم اکنون در رده سوم جدول رده بندی لالیگا به سر می برد و در مقابل آتلتیکومادرید صدرنشین و بارسلونای رده دومی شانس کمتری برای قهرمانی در لالیگا دارد. البته مادریدی ها پیش از این قهرمانی در جام حذفی(کوپا دل ری) را به دست آورده اند و هنوز هم به قهرمانی در لالیگا امیدوارند. از سویی دیگر بایرن مونیخ در هفته اخیر بوندسلیگا با نتیجه پنج بر دو وردبرمن را شکست داد تا با روحیه ای خوب به مصاف حریف اسپانیایی خود برود. البته مادریدی ها نیز در هفته اخیر لالیگا با چهار گل اوساسونا را مغلوب کردند که نکته بسیار مهم این دیدار درخشش خیره کننده کریستیانو رونالدوی پرتغالی بود که دو گل زد. رونالدو که در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ ناآماده ظاهر شد و حتی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد با درخشش مقابل اوساسونا نشان داد کاملا آماده است که این بهترین خبر برای هواداران رئال محسوب می شود. کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز پس از پایان دیدار رئال و اوساسونا در نشست خبری خاطر نشان کرد که کریم بنزما و گرث بیل دو ستاره فرانسوی و ولزی که به دلیل مصدومیت مقابل اوساسونا بازی نکردند قطعا مقابل بایرن مونیخ به میدان می روند.

راه دشوار بایرن برای رسیدن به نیمه نهایی

بایرنی ها که همانند فصل گذشته به دنبال قهرمانی سه گانه هستند قصد دارند امشب ضمن جبران شکست دیدار رفت به فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که در لیسبون پرتغال برگزار می شود برسند. قهرمان این فصل بوندسلیگا که در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب آرسنال و منچستریونایتد را شکست داد اکنون می خواهد رئال مادرید آماده را از سر راه بردارد،کاری بسیار سخت که البته پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اطمینان زیادی به عملی شدن آن دارد.

اما رئال برای رسیدن به نیمه نهایی کار راحت تری نسبت به بایرن مونیخ داشت. آنها در مرحله یک هشتم نهایی ابتدا با شالکه روبرو شدند که آنها را در بازی رفت شش بر یک و در بازی برگشت سه بر یک شکست دادند و سپس در مرحله یک هشتم نهایی دیگر نماینده آلمان یعنی بوروسیا دورتموند را در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست دادند. رئال در واقع انتقام شکست سنگین سال قبل مقابل دورتموند در مرحله نیمه نهایی را هم گرفت هر چند در بازی برگشت مقابل این تیم دوباره شکست خوردند اما با توجه به نتیجه دیدار رفت به نیمه نهایی راه یافتند. رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی باز هم به یک تیم آلمانی خورد. البته این تیم بایرن مونیخ است که تفاوت زیادی با دیگر تیم های آلمانی دارد. بایرن مونیخ را می توان جدی ترین چالش مادریدی ها در لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد. باید دید که رئال مادرید تا چه اندازه توان عبور از این تیم قدرتمند آلمانی را دارد.

گواردیولا و آنچلوتی از صعود می گویند

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که امشب تیمش میزبان رئال مادرید است گفت: نمی توانم اتفاقات این بازی بزرگ را پیش بینی کنم اما پیش بینی می کنم اتفاقات کوچک تیم فینالیست را مشخص کند. رئال در دیدار رفت یک بر صفر به پیروزی رسید اما واقع بینانه نگاه کنیم به نظرم شانس هر دو تیم برای صعود کاملا مساوی است. البته می خواهم به بازیکنان تیمم این اعتماد به نفس و این اطمینان رابدهم که ما صعود می کنیم.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نیز اظهار داشت: در مونیخ کار بسیار سختی داریم اما به دنبال یک پیروزی دیگر هستیم. همانقدر که قدرت پیروزی بر بایرن در مادرید را داشتیم می توانیم آنها در مونیخ هممغلوب کنیم. البته برای من آنچه که بیشتر اهمیت دارد صعود رئال به فینال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها