مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قزاقستان

مدال طلای سنگین وزن بر گردن مهدی‌زاده

فرنگی‌کار کشورمان طلای سنگین وزن رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد
کد خبر: ۶۶۷۵۶۳
مدال طلای سنگین وزن بر گردن مهدی‌زاده

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز (یک‌شنبه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده نماینده سنگین وزن کشورمان در فینال این رقابت‌ها برابر حریف قرقیزستانی خود پیروز شد تا نخستین و تنها مدال طلای تیم محمد بنا را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کند.

در آغاز روز دوم این رقابت‌ها و در مسابقات سنگین وزن بهنام مهدی‌زاده در دور نخست با نتیجه 8 بر یک مقابل بهرام تویچیف از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. فرنگی‌کار 130 کیلوگرمی کشورمان در دور دوم به مصاف یانگ مین کیم قهرمان سال 2011 آسیا رفت که در نهایت با وجود ناداوری و اعمال نفوذ داوران با نتیجه 7 بر 3 مقابل وی پیروز شد.

مهدی‌زاده در مرحله نیمه نهایی با ژالگاسیو قزاقستانی سرشاخ شد. وی در تایم اول با نتیجه 7 بر 2 و با چند بارانداز بی‌نقص از حریف خود پیش افتاد. در تایم دوم نیز در نهایت حریف قزاقستانی مهدی‌زاده 3 اخطاره شد تا نماینده ایران راهی فینال مسابقات شود. فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در فینال مسابقات به مصاف رومانو قرقیزستانی رفت و در نهایت نیز با نتیجه 6 بر یک و البته با 3 اخطاره شدن حریف خود به طلای سنگین وزن آسیا رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها