اخبار تیم ملی از آفریقای جنوبی

کروش دل نگران جواد نکونام

سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال به کویت

نبی: مشکل نکونام با رایزنی حل می‌شود نه پول

کد خبر: ۶۶۶۸۳۹
نبی: مشکل نکونام با رایزنی حل می‌شود نه پول

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان این که هدف‌ تیم ملی در اختیار داشتن جواد نکونام در اردوی اتریش است، گفت: مشکل نکونام با رایزنی حل می‌شود نه پول.

مهدی محمدنبی درباره حل مشکل جواد نکونام عنوان کرد : فردا یا پس فردا عازم کویت هستم تا بتوانم مشکل جواد نکونام را حل کنم. هدف ما این است که جواد را برای اردوی اتریش حتما داشته باشیم چون اساسا او به اردوی آفریقای جنوبی و اردویی که در تهران خواهیم داشت، نمی‌رسد.

وی در واکنش به اینکه آیا این موضوع با پول حل می‌شود، چون به نظر می‌رسد باشگاه متمول کویتی مسائل مالی چندان برایش اهمیت ندارد، تصریح کرد: قطعا همین طور است و بحث پول نیست. آن‌ها ثروتمند هستند و نیازی به بخشیده شدن یا نشدن طلب جواد نکونام ندارند. تیم الکویت قرار در جام امیر کاپ شرکت کند و این بازی‌ها برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. مسئله نکونام باید با مذاکره و رایزنی حل شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی در برنامه‌ریزی‌های جدید بازی تدارکاتی را در تهران خواهد داشت گفت: خیر، چنین برنامه‌ای پیش‌بینی نشده و بازیکنان در چند روزی که پس از اردوی آفریقای جنوبی در تهران به سر خواهند برد استراحت کرده و اردوی آماده‌سازی را هم در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنند و بعد از آن به اتریش می‌روند و بازی‌های تدارکاتی در آنجا پیگیری می‌شود.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها