پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از یک سال مربیگری در قزاقستان به کشور بازگشت. ‍وی در این باره گفت: من سر مربیگری تیم اترول قزاقستان را بر عهده داشتم تیمی که بیشتر بازیکنانش ملی‌پوش بودند و امکانات خوبی هم داشت اما آنها اصرار داشتند که در کنار مربیگری برای تیم ملی قزاقستان هم بازی کنم که لازمه آن قبول تابعیت این کشور بود که زیر بار نرفتم.
کد خبر: ۶۶۶۳۲۰

من ایرانی هستم و سال‌ها برای تیم ملی پاس دادم و حاضر نیستم حتی تاکتیک تیم ایران را مقابل خارجی‌ها فاش کنم، چه رسد به این‌که وطنم را عوض کنم. الان محمد خطیبی دیگر بازیکن تیم ملی در باکو کار می‌کند و آذربایجانی‌ها از وی خواسته‌اند تابعیت این کشور را قبول کند. او و چند بازیکن تبریزی در باکو بازی می‌کنند. ایمری افزود: به توصیه هادی رضایی قرار است کمک مربی تیم ثامن مشهد شوم و این برای شروع خیلی خوب است.

ایمری که پنج دوره پارالمپیک و چهار دوره مسابقات جهانی پاسور و سر گروه تیم ملی ایران بود، در باره تیم کنونی ایران گفت: سوای مجید تشکری، عیسی زیراهی، داود علی پوریان، رضا پیدایش، سعید ابراهیمی، محمد خالقی و چند جوان آینده‌دار مثل آرش خرماتی بابادی و... داریم که بسیار فنی هستند و پشتوانه‌های خوبی داریم و می‌توانیم با این بازیکنان باز هم قهرمان آسیا و جهان شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها