از میان نظرات شما

قاتل را مجازات کنید

هفته گذشته گفت‌وگو با مردی به نام رامین را خواندید که متهم است همسر موقت خود و دختر او را به قتل رسانده است. از شما پرسیده بودیم درباره این پرونده چه فکر می‌کنید؟رامین تا قبل از قتل چه خطاهایی مرتکب شده بود و چگونه می‌توانست از این قتل جلوگیری کند؟
کد خبر: ۶۶۶۲۲۸

خواننده‌ای با شماره 9542...0919 نوشته است:رامین به جای قدردانی باعث مرگ این مادر و فرزند شد. امیدوارم هر چه زودتراعدام شود تا فرد دیگری را بدبخت نکند .

مخاطبی با شماره 8207 ... 0918 نیز نظر داده است: رامین باید اعدام شود و بهترین راه‌حل قبل از قتل این بود که باید همسرش را طلاق می‌داد.

یکی دیگر از مخاطبان به نام علی از بروجرد در پیامک ارسالی‌اش نوشته است: رامین یک بیمار روانی و فردی هوسران است.اگرشخصی کسی را دوست داشته وبه او علاقه‌مند باشد همه کاری برای رضایت وآرامش خاطرش انجام ‌می‌دهد، نه که دست به چنین جنایات تاسف باری بزند. به‌نظر من او مستحق مرگ است، چون نه تنها هیچ خاصیتی برای جامعه و اطرافیانش ندارد بلکه مضر و خطرآفرین است و باید تاوان اعمال خصمانه‌اش را پس بدهد.

خواننده دیگری با شماره 6887 ... 0938 نظر داده است: نباید پسرها به‌خاطرخوشگلی یا هوس کسی را انتخاب کنند. عواقب این انتخاب‌ها صددرصد خیانت یا نداشتن تفاهم است. به نظر من رامین نباید اعدام شود، حبس ابد برایش کافی است.

مخاطب دیگری با شماره 4268 ... 0936 نوشته است: اشتباه بزرگ رامین بیکاری او بود. مردی که سربار زنش باشد، احساس حقارت می‌کند و همین مساله باعث قتل شد. زندگی صیغه‌ای گیتا موقت و به خودش مربوط بود و براحتی می​توانست این رابطه صیغه​ای را فسخ کند. رامین مقصر و مستحق اعدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها