خارج کردن اجساد 10 تن دیگر از سرنشینان

شمار قربانیان کشتی کره جنوبی افزایش یافت

با توجه به ادامه عملیات نیروهای امداد و نجات در کشتی غرق شده کره جنوبی،شمار قربانیان این حادثه به 49 نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۶۶۵۱۳۸
شمار قربانیان کشتی کره جنوبی افزایش یافت

کو میونگ سئوک، رئیس اداره گارد ساحلی کره جنوبی با اشاره به نصب پنج طناب راهنما در زیر آب گفت: غواصان از طریق این طناب ها می توانند به اعماق آب بروند و با ورود به بخش های مختلف این کشتی غرق شده با سرعت بیشتری عملیات شناسایی قربانیان این حادثه را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از جیندو به نقل از این مقام ارشد گارد ساحلی کره جنوبی، نیروهای گارد ساحلی، دریایی و غواصان پس از ورود همزمان به داخل این کشتی شمار بیشتری از قربانیان محبوس را شناسایی کردند.

بر اساس تازه ترین گزارش از قربانیان این کشتی، تا ساعت 10 بامداد 174 نفر از مسافران نجات یافته، 49 نفرقربانی و 253 نفر از سرنشینان این کشتی نیز ناپدید شده اند.

560 نفر از غواصان 15 عملیات امداد و نجات انجام دادند.همچنین 192 قایق امدادی و 31 فروند هواپیمای مجهز در عملیات شب گذشته شرکت کردند.

غواصان درساعت 11:48 شب گذشته پس از شکستن شیشه یکی از محفظه ها در طبقه چهارم این کشتی پنج طبقه توانستند سه جسد را شناسایی و به بیرون منتقل کنند.

تقریبا پس از گذشت چهار روز از حادثه غرق این کشتی 6825 تنی که در جزیره جیندو در جنوب غربی کره جنوبی عملیات امداد و نجات هنوز انجام می شود.

گروههای امداد در عملیات جستجوی زیرآبی از قسمت های مختلف این کشتی قربانیان بیشتری را شناسایی کرده اند.

این کشتی سه شنبه شب از بندر غربی اینچوئن عازم جزیره ججو بود که دچار حادثه شد.

خارج کردن اجساد 10 تن دیگر از سرنشینان

گارد ساحلی کره جنوبی اعلام کرد غواصان یکشنبه 10 جسد دیگر را از کشتی مسافربری این کشور که چهار روز پیش با صدها سرنشین غرق شده بود، از آب خار ج کردند.

سخنگوی گارد ساحلی گفت 10 جسد دیگر از آب خارج شده است که با احتساب قربانیان قبلی، شمار تلفات این حادثه اکنون به 46 تن می رسد.

این سخنگو به جزئیات بیشتر این خبر اشاره ای نکرد اما خبرگزاری رسمی کره جنوبی «یونهاپ» اعلام کرد از میان اجسادی که از آب بیرون کشیده شده است، هشت مرد و دو زن مشاهده می شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از «جیندو» کره جنوبی، غواصان اندکی قبل از نیمه شب یکشنبه به وقت محلی سه جسد را از آب خارج کرده بودند.

کشتی 6825 تنی «سوول» بامداد چهارشنبه واژگون و غرق شد. از تعداد 476 سرنشین این کشتی مسافربری، بیش از 350 نفر دانش آموزان یک دبیرستان در شهر «آنسان» واقع در جنوب این کشور بودند که فقط 174 تن از سرنشینان آن نجات یافتند و تعداد زیادی همچنان ناپدید هستند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها