در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری

سجادی : مردم و مسئولان از وزنه برداری توقع ویژه ای دارند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری با رییس فدراسیون ، ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفت وگو کرد .
کد خبر: ۶۶۴۸۹۴
سجادی : مردم و مسئولان از وزنه برداری توقع ویژه ای دارند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی از وزنه برداری به عنوان رشته ای سخت نام برد و گفت: ورزشکاران این رشته با فولاد مبارزه می کنند .
وی با روشن خواندن اینده این رشته توسط وزنه برداران جوان ایرانی ادامه داد : نسل جدیدی از ورزشکاران این رشته وارد عرصه شده اند که آینده ای روشن برای وزنه برداری حرفه ای ایران روشن کرده است .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه به نتایج کسب شده در مسابقات لندن توسط وزنه برداران اشاره کرد و با موفق توصیف کردن عملکرد ملی پوشان کشورمان اظهار داشت : مردم بعد از این رقابتها علاقمندی بسیاری به وزنه برداری پیدا کرده اند و توقع زیادی از وزنه برداران کشورمان دارند .
وی خطاب به حاضران در اردو اظهار داشت :شما 2 رویداد مهم در پیش دارید، یکی بازی های آسیایی و دیگری مسابقات جهانی قزاقستان که می بایست در آنجا کسب سهمیه نیز کنید .
دکتر سجادی در ادامه به جلسات تخصصی که در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور کادر فنی و مسوولان فدراسیون ها برگزار شد اشاره کرد و گفت : مسوولان وزارتخانه نگاه ویژه ای به وزنه برداری دارند چرا که معتقدیم سهم قابل توجهی از مدال های المپیک اسیایی کره از آن وزنه برداری خواهد بود .
وی گفت: وزارت ورزش وجوانان از رشته های مدال آور و مستعد حمایت خواهد کرد و پیش از اعزام قطعا جوائزی به شما اهداء خواهد شد .
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداران کشورمان به عنوان ورزشکارانی با اخلاق و کم حاشیه نام برد و افزود :مردم قدر زحمات شما را می دانند و برای موفقیت شما دعا می کنند.
در ادامه دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تک تک ورزشکاران دیدار و گفت وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت .
بهداد سلیمی کمبود فیریوتراپ و مشکلات مالی را از اهم نیازهای اردو نشینان مطرح کرد که معاون وزیر دستور پیگیری این موارد را صادر کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها