کروش تصریح کرد اینکه باشگاه استقلال باشگاه خوبی است دلیل بر خوب بودن مدیر عامل آن نیست.
کد خبر: ۶۶۳۱۲۸
کروش جواب فتح الله زاده را داد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیلی نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل بزرگی باشد.


کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی ایران قبل از عزیمت تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی گفت:‌ در مورد تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و فقط می‌خواهم در مورد یک موضوع صحبت کنم.

وی ادامه داد: فقط می‌خواهم به آقای فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گوشزد کنم که او به عنوان رئیس و مدیرعامل استقلال است، اگر می‌خواهد به کشورش یا بازیکنانش یا هر فرد دیگری توهین کند، هیچ ایرادی ندارد، اما به خاطر سمتی که دارد به هیچ عنوان اجازه توهین به شخص بنده را ندارد.

کروش تأکید کرد: باشگاه استقلال مسلماً باشگاه بزرگی است و شخص بنده برای این باشگاه احترام خاصی قائل هستم، اما اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیلی نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل خیلی خوب یا بزرگی باشد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد:‌ بنابراین مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان حق توهین به من را ندارد و او از این واقعیت که مدیرعامل استقلال است، نمی‌تواند سواستفاده کرده و به شخص من توهین کند.

وی در پایان در خصوص سفر نبی، سرپرست تیم ملی به مالزی گفت: ای کاش می‌توانستم من هم در چنین فضایی به چنین سفری بروم!( فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
آقای كروش اگر شما هم كه فكر میكنی بهترین مربی جهان هستی كمی نیم من میشدی و با تیمها تعامل میكردی الآن رودرروی شما قرار نمیگرفتند و آن قانونی هم كه شما در فیفا نوشته ای هرگز نمیتواند بازیكن تیمی را دوماه قبل از مسابقه رسمی به اردو ببرد و خود تیم مجبور شود تداركاتچی را بزمین بفرستد!
همیشه ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
اقای كروش از ابتدای فصل با گرفتن فرصت بدنسازی مناسب از ملی پوشان استقلال موجبات صدمه دیدگی متناوب انها درطول فصل را فراهم ساخت و فرصت قهرمانی وكسب سهمیه را از استقلال گرفت ولی به این هم بسنده نكرد وبا فراهم آوردن تزلزل روحی مهدی رحمتی وتحریك ملی پوشان استقلال به كوچ به كشورهای خلیج فارس و سپس تلاش جهت مصادره ملی پوشانش در استانه بازی های مهم آسیایی و همچنین جدا نمودن اقای مجید صالح از جمع كادر فنی می خواهد تیر خلاص را به استقلال وارد كند ولی غافل از انكه دعای خیر 30 میلیون هوادار پشت استقلال است و دیر یا زود استقلال همچون شیر خفته با صلابت و قدرت بیشتر به صحنه فوتبال ایران و اسیا باز خوهد گشت.انشاءا....

نیازمندی ها