جام جم در گفتگوی اختصاصی بررسی می‌کند

حسین هدایتی چقدر ثروت دارد؟

شب گذشته با تصمیم علی دایی مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و اطرافیان این تیم با حضور حسین هدایتی در باغ گیلاس برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۴
بازیکنان پرسپولیس در باغ گیلاس چقدر گرفتند؟

سایت جام جم ورزشی - در این مراسم مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم دعوت از جمله منتقمی و پروین حضور نداشتند اما این مراسم حاشیه‌‌های جالبی داشت که در زیر می‌خوانید:

* انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و گفت‌وگو در خصوص وضعیت پروین سوژه اصلی جلسه بود.

*از سوی حسین هدایتی طبق قرار قبلی به هرکدام از بازیکنان پرسپولیس ۱۰ میلیون تومان پاداش نایب قهرمانی داده شد.

* مهرداد پولادی که از سوی باشگاه به دلیل مصاحبه علیه مسئولان ۳۰ درصد جریمه شده بود در مراسم امشب بسیار ناراحت بود و این موضوع را با دایی در میان گذاشت البته بازیکنان و کادر فنی به پولادی دلداری دادند و وی را به آرامش دعوت کردند.

* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظی بازیکنان و روبوسی با یکدیگر بود، نیلسون اولین نفری بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اینکه با چند بازیکن خداحافظی کرد بغض عجیبی گلویش را گرفت و با سایر نفرات و از جمله دایی با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد و حتی در شرایطی که از باغ بیرون می‌رفت با دیدن دوستانش گریه می‌کرد. بازیکنان نیز در فضایی بسیار صمیمانه با یکدیگر روبوسی و خداحافظی می‌کردند و همچنین از یکدیگر حلالیت می‌طلبیدند.

* همچنین بازیکنان پرسپولیس و دایی برای هفت ملی‌پوش این تیم آرزوی موفقیت کردند، دایی سعی کرد راهنمایی‌های لازم را به ملی‌پوشان جوان بکند.

* موسی سلامت جانباز جنگ تحمیلی که همواره در بازی‌های این تیم کنار پرسپولیس بود نیز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌های بزرگ دایی را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد ۶ با بازیکنان عکس یادگاری می‌گرفت.

به گزارش فیفا دی در پایان مراسم بازیکنان از علی دایی و هدایتی تقدیر و تشکر کردند و سرمربی پرسپولیس از عوامل کادر پزشکی، دستیارانش، مدیر رسانه‌ای و حتی عکاسان و تدارکات تیم که یکسال در کنار این تیم بودند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها