رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قزاقستان

رضازاده پنجم شد

لاریجانی در تجلیل از قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد

علاقه مندی مجلس به پشتیبانی لازم از ورزش کشتی/عکس

رئیس مجلس شورای اسلامی در تجلیل از قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: تردیدی نیست که یکی از نمادهای کشور ایران پهلوانان آن هستند.
کد خبر: ۶۶۲۴۳۹
علاقه مندی مجلس به پشتیبانی لازم از ورزش کشتی/عکس

دکتر علی لاریجانی در دیدار با اعضای تیم ملی کشتی آزاد، مربیان و اعضای فدراسیون کشتی گفت: کسب مدارج بالا توسط شما قهرمانان، سرافرازی کل کشور را به دنبال دارد و این یک جنبه فردی نبوده و باعث امیدواری برای تمام مردم ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ورزش کشتی از جمله ورزش‌هایی است که در آن علاوه بر رعایت اخلاق پهلوانی، توانسته در سال‌های گذشته مقام‌های بسیاری را به‌دست بیاورد. به خاطر همین موفقیت ها تمام نمایندگان مجلس با علاقه کارهای ملی‌پوشان کشور را پیگیری کرده و علاقه‌مندند تا پشتیبانی لازم را از ورزش کشتی انجام دهند. فراکسیون ورزش مجلس هم باید روش‌های مناسب رفع مشکلات ورزشکاران ملی‌پوش کشور را بررسی کرده و بودجه لازم را در اختیار آنان قرار دهد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان در پایان از تمامی قهرمانان و ملی‌پوشان ورزش کشتی تشکر و قدردانی کرد و آنان را مایه مباهات و سرافرازی کشور خواند. همچنین علیرضا حیدری نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در پایان از رئیس مجلس درخواست کرد تا مجلس راهکاری را در نظر بگیرد که ورزش‌هایی مانند کشتی بتوانند از درآمد پایداری برخوردار باشند و هر ساله با کمبود بودجه مواجه نشوند و بودجه تیم‌هایی که به جام جهانی می‌روند جدا از بودجه وزارت ورزش در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها