آلبوم قرمز

بی مصرف ترین و سمج ترین بازیکن فصل پرسپولیس / عکس

دایی نشان داد علاوه بر بازیکنان ایرانی در پول دادن به خارجی های بی مصرف هم دست خیر دارد.
کد خبر: ۶۶۲۳۰۳
بی مصرف ترین و سمج ترین بازیکن فصل پرسپولیس / عکس

یکی از بدترین خریدهای این فصل در بین کل تیم‌های لیگ برتر مربوط به بازیکن خارجی پرسپولیس بود. مارکو سپانوویچ ۲۰۰هزار دلار با پرسپولیس قرارداد داشت که البته به خاطر باردار بودن همسرش بخشی از این قراداد را بخشید و رفت. او بازیکن زرنگی بود و با اینکه دایی او را در تمرینات گروهی راه نمی داد اما با سماجت دور زمین می دوید تا بهانه دست مسئولان فیفا ندهد.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند تا با اذیت کردن این بازیکن، کاری کنند او قید پولش را بزند اما این بازیکن زرنگ‌تر از این حرف‌ها بود. باشگاه پرسپولیس در نهایت نزدیک ۱۲ میلیون تومان که معادل حقوق یکسال کارمندان کشور است، کرایه اتومبیل او را داد و ۸میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز هزینه استخر و سونای او شد. سپانوویج در یک بازی و آنهم به عنوان یار ذخیره به میدان آمد اما کلی هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشت تا دایی نشان دهد فقط به بازیکنان ایرانی مبالغ آنچنانی نمی‌دهد و خیرش به خارجی‌ها هم می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
به اون نویسنده بی مصرفی كه این مطلب رو نوشته بگید كه علی دایی سپانوویچ رو به پرسپولیس نیاورد. لطفا مثل عقده ای ها قلم نزنید!
دادمهر
United States
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
همه اینها درست ،بازم شما یادتون رفته كی این بازیكنو به پرسپولیس آورده، چرا ما كلا عادت كردیم همه چیرو از وسطاش برسیم بعد با كلی جست.....
نویسنده عزیز و محترم وقتی اخبارت نصفس پس حساب كتابتم نصفس!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
به كسی چه ربطی داره. ......شما خبر پیدا نكردید كه به این موضوع پرداختی...قرار نیس همه بازی كنند

نیازمندی ها