با حسین فرکی، سرمربی موفق و قهرمان لیگ برتر ایران

فولاد بدون قراردادهای میلیاردی قهرمان شد

لیست منتشر شده هم راست بود هم دروغ!

خلعتبری: بعد از پرسپولیس فولاد شایسته قهرمانی بود

محمدرضا خلعتبری می گوید لیست منتشره قراردادهای شان خیلی هم دور از واقعیت نبوده است.
کد خبر: ۶۶۱۸۵۸
خلعتبری: بعد از پرسپولیس فولاد شایسته قهرمانی بود

سایت جام جم ورزشی - محمدرضا خلعتبری معتقد است که مقام نایب قهرمانی برای پرسپولیس چندان بد نیست. این در حالی است که او هم مثل اکثر بازیکنان تیمش معتقد است که اگر سرخپوشان با مشکلات مالی مواجه نمی‌شدند این تیم قهرمان می‌شد. او در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس، وضعیتش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

هدف ما که قهرمانی بود ولی یکسری از مشکلات نگذاشت به این هدف برسیم. با این حال نایب قهرمان شدیم و دم بچه ها گرم که با این شرایط سخت ،کاری کردند که سهمیه آسیا بگیریم. پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت ولی خوشحالم که این تیم بعد از چند سال سهمیه آسیا گرفت.

فولاد شایسته قهرمانی بود؟

به نظر من اگر پرسپولیس را در نظر نگیریم، حق فولاد قهرمانی بود. من این قهرمانی را به مردم خوزستان، مسئولان، بازیکنان و همچنین حسین فرکی تبریک می‌ گویم. امیدوارم فولاد نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشد.

خیلی ها معتقدند اگر وزارت ورزش همکاری می‌ کرد پرسپولیس قهرمان می‌ شد. نظر خودت چیست؟

قطعا همین طور است. متاسفانه مشکلات مالی برطرف نشد و از طرفی فهرستی را منتشر کردند که حاشیه های زیادی را درست کرد. البته این فهرست هم راست بود هم دروغ چون بعضی از بازیکنان پول گرفتند و بعضی های دیگر برخلاف چیزی که در لیست دیده می‌ شد پول زیادی نگرفتند. با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

مثل اینکه گفته ای سال بعد به عجمان می‌ روی؟

این موضوع قطعی نیست ولی اگر پرسپولیس طلب عجمان را ندهد باید به امارات بروم. باشگاه مبلغ 250 هزار دلار باید به عجمان می‌ داد و مثل اینکه 300هزار دلار هم باید جریمه دیر کرد بدهد. من نمی‌ دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و باید صبر کنم.

خودت دوست داری بمانی؟

من یک سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینم طلب عجمان پرداخته می‌ شود یا خیر.

آیا دایی در پرسپولیس می‌ ماند؟

من نمی‌ توانم درباره ماندن یا جدایی دایی حرف بزنم ولی ظاهرا او قرارداد سه ساله دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها