عبدالرسول عمادی در گفتوگو با مهر افزود: وزیر آموزش و پرورش معتقد به تنوع در نظامهای ارزشیابی و شیوههای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است، از همین رو مرکز سنجش در سال 93 درصدد ایجاد تنوع در مدارس است. احیای امتحانات شفاهی که در گذشته نیز در مدارس وجود داشت، از جمله برنامههای ما برای تنوع در نظام ارزشیابی است که با همکاری معاونتهای ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش درصدد اجرای آن هستیم.
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش ادامه داد: یکی دیگر از برنامههای سال 93، پررنگتر کردن نقش آموزش و پرورش در سنجش دانشجوست، به این معنا که باید برنامهریزی برای برگزاری امتحانات نهایی در همه پایههای دوره متوسطه دوم از امسال انجام شود. هماکنون امتحانات پایه سوم دبیرستان و پیشدانشگاهی به صورت نهایی برگزار میشود، اما درصدد هستیم تا پنج سال آینده و بعد از برداشتن دوره پیشدانشگاهی، امتحان همه پایههای دوره متوسطه دوم به صورت نهایی برگزار شود و نمرات دانشآموزان به عنوان سابقه تحصیلی در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
شکیبا حسینی، رهبر ارکستر سمفونیک رنسانس در گفت و گو با «جام جم» مطرح کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با مهندس حمیدرضا هلالی، عکاس، پژوهشگر و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران مطرح شد