اعضای شورای اسلامی شهر تهران از استاندار تهران خواستند پیگیر پرداخت مطالبات شهرداری از دولت باشد و به وضعیت حاشیه نشینان و مهاجران غیرقانونی شهر سر و سامان بدهد.
کد خبر: ۶۶۰۷۶۲
۱۲ هزار کارتن خواب در تهران

به گزارش فارس، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر گفت: ما همه باید از اجرای طرح تفصیلی حمایت کنیم. درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی ها هم همه متفق القول هستند که فقط یک بار افزایش نرخ داشته باشیم و افزایش نرخ تورمی سالانه و افزایش ناشی از اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها یکباره انجام شود.

وی با اشاره به تعامل خوب استانداری با شورای شهر گفت: ما قبلا بیشترین مشکلات را در مسیر کار خود با استانداری داشتیم و در تصویب طرح جامع و تفصیلی تهران نیز با استانداری به مشکل برخوردیم. اما اکنون تعامل خوبی برقرار است.

فاطمه دانشور نیز گفت:طبق آمار سازمان رفاه شهرداری 12 هزار کارتن خواب در تهران حضور دارند که جزیره ای عمل کردن دستگاه ها یکی از عوامل زمینه ساز و آفات این مسئله است. شهرداری این افراد را جمع آوری می کند، اما دوباره رها می شوند و ساماندهی صورت نمی گیرد. علاوه بر این ما از ظرفیت بخش خصوصی در آسیب های اجتماعی استفاده نکرده ایم و تا زمانی که پای اندیشمندان اجتماعی به قضیه باز نشود، مشکل به قوت خود باقی است. به همین دلیل باید برای این موضوع طرح جامعی تدوین شود و در اتاق گفتگویی که با همکاری اتاق بازرگانی در استانداری تشکیل شده، موضوع پیگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها