کد خبر: ۶۶۰۳۱۶
صحبت های تند علی پروین علیه وزیر ورزش

علی پروین به دنبال بی پولی های اخیر و بد قولی های وزارت ورزش در پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان ، به سیم آخر زد و در گفت و گو با خبرگزاری فارس علیه وزیر ورزش و جوانان دست به موضع گیری زد .


پس از کنار گذاشتن رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با تصمیم هیأت مدیره علی پروین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شد اما خیلی‌ها فکر می‌کردند با آمدن او خیلی از مشکلاتی که برای رویانیان پیش آمد برای

* چه اتفاقی افتاد که شما سرپرست باشگاه پرسپولیس شدید؟

با درخواست هیأت مدیره و عشق اینکه کار این بچه‌ها، بازیکنان و باشگاه زمین نماند این مسئولیت را قبول کردم تا حداقل بتوانم باری از روی دوش پرسپولیس بردارم. خود هیأت مدیره می داند که چقدر دوست داشتند که این پست را قبول کنم و به همین دلیل نتوانستم به پرسپولیس نه بگویم علیرغم اینکه می‌دانستم سختی‌های زیادی دارد و شاید پروین زیر سوال برود اما نترس قبول کردم و آمدم.

*برخی‌ها می‌گویند شما خیلی ریاست را دوست دارید. به خاطر همین آمده‌اید.

نه، من لازم نیست که دروغ بگویم. چون از کسی ترسی ندارم. الان هم اگر می‌خواهم درباره خیلی از مسائل از جمله وزیر ورزش حرف بزنم فقط به این دلیل است که مردم همه چیز را بدانند و این تصور در ذهنشان نباشد که علی پروین در مدیریت نتوانست کار کند. من همانطور که با حمایت این مردم و لطف خدا در فوتبال علی پروین شدم و با پوشیدن آن شماره 7 برای مملکتم افتخار آفریدم که هنوز هم مردم از‌ آن به همراه رفقایم لذت می‌برند من همان پروین هستم. هیچ تغییری نکردم.

*حرف شما درست است اما در زمان سرپرستی شما مشکلاتی هم بود.

بله، اما چه کسی مشکلات را به وجود آورد. ابتدا باید به بچه‌های پرسپولیس خسته نباشید بگویم. فوتبال بالا و پایین دارد، خنده و گریه دارد. در دو دقیقه همه چیز تغییر کرد و به نظرم تمرکز بچه‌ها به هم ریخت. همین موضوع کافی بود تا راه آْهن که بسیار با انگیزه به مصاف پرسپولیس آمده بود ضربه خودش را بزند اما من به بچه‌ها و کادر فنی تبریک می‌گویم هیچ چیزی از ارزش آنها کم نشد چون با دل و جان و عشق به پرسپولیس بازی کردند اما روی باخت به سمت آنها افتاد. فوتبال همین است ثانیه و دقیقه آن خاطره تلخ و شیرین دارد اما بچه‌ها نباید مأیوس شوند خدا را چه دیدید شاید توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم اما ما در کل به راه آهن نباختیم به برخی دیگر باختیم.

* منظورتان چیست؟

خودتان خیلی بهتر می‌دانید. تصمیمی که 20 الی 30 روز است که به خاطر 2 میلیارد تومان برای باشگاهی که 40 میلیون هوادار دارد بچه‌ها را تشنه و گشنه وسط بیابان بلاتکلیف گذاشته‌اند واقعا فقط باید بگویم آقای گودرزی برای شما متأسفم که وزیر ورزش شدید آقای روحانی رئیس‌جمهور محبوب مردم و رئیس دولت تدبیر و امید به داد و فریاد 40 میلیون هوادار عاشق پرسپولیس برسید.

*یعنی کار به جایی کشیده که دست به دامان رئیس‌جمهور شدید؟

بله، دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری است که با رأی قاطع مردم رئیس‌جمهور شد. همیشه از سخنان او بابت احترام به پیشکسوتان مخصوصا در مناظره‌های تلویزیونی‌اش لذت بردم. معلوم بود که ایشان حرمت‌ها را درک می‌کند و به خاطر همین ورزشی‌ها هم ایشان را دوست دارند. من از حرف‌های ایشان در مورد ورزش و مخصوصا نگه داشتن حرمت پیشکسوتان و مو سفیدان لذت بردم. به همین دلیل از آقای روحانی می‌خواهم که با توجه به اینکه وزیرش در حوزه وزارت ورزش و جوانان به دنبال مسائل دیگری است او حداقل حرمت پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال را نگه دارد. ما که این روزها هر روز وزیر ورزش را می‌بینیم به پیشکسوتان پشت می‌کند پس آقای رئیس‌جمهور روحانی به داد این ورزش و پرسپولیس برس. آقای روحانی شما می‌گفتید ورزش باید دست ورزشی‌ها، کاربلدها و موسفیدان باشد و آنها ورزش را در کنار جوانان بگردانند.

* مگر اینطور نشد؟

خیر، من از آقای روحانی سوال می‌کنم گودرزی را از کجا وارد این ورزش کرد. ایشان آیا درد این ورزش را کشیده بود؟ شما وزیری را انتخاب کرده‌اید که یک کلام از حرف‌های شما را اجرایی نمی‌کند و فقط به دنبال فیلم و سریال بازی کردن است. هر از گاهی برای خودنمایی فقط بلد است کنار دو پیشکسوت عکس بگیرد و آن را روی سایت وزارت ورزش بگذارد اما کو نگه داشتن حرمت موسفیدان؟ آیا با این کارها ورزش ما می‌تواند به هدفش برسد؟ خدا آن روز را نیاورد اما آقای روحانی ورزش ما در حال رفتن به بیراهه است این را به خاطر خودم نمی‌گویم این را به خاطر چیزهایی که در وزارت ورزش دیده‌ام به شما می‌گویم.

* مثل اینکه این بار آقای پروین خیلی ناراحتید؟

بله، چون دیده‌ام حرمت مو سفیدان را نگه نمی‌دارند. آقای روحانی 6 ماه است نزدیک به 50 الی 60 پیشکسوت نیم ساعت از وزیر شما یعنی گودرزی وقت خواسته‌اند اما دوست دارید بدانید به جای وقت دادن چه کاری انجام داده‌اند؟ 50 مشاور را به ما معرفی کردند که با آن و با این حرف بزنیم. یعنی پیشکسوتان پرسپولیس و حتی استقلال آن قدر حرمت ندارند که نیم ساعت وقت وزیر ورزشی را بگیرند که کسان دیگر برایش تصمیم می‌گیرند. آقای گودرزی اگر 4 روز است به این ورزش آمده‌اید ما موهایمان را و بدنمان را در راه این ورزش داده‌ایم و سفید کرده‌ایم. ما به خاطر پول برای این مملکت و صندلی و پست و مقام افتخار کسب نکردیم. ما عاشق این مردم بودیم.

*یعنی با حرف‌های شما وزیر ورزش حاضر نیست شما را ببیند و می‌گوید با مشاورانش حرف بزنیم؟

بله، از طبقه اول تا طبقه آخر وقتی به وزارت ورزش می‌رویم آقا 50 مشاور با خودش به وزارت آورده هر کسی می‌گوید این کار وزیر یا آن کار وزیر دست ماست اما حفظ حرمت موسفیدان آقای گودرزی دست چه کسی است؟ رفتن بالای سر پیشکسوتان هر دو ماه و عکس گرفتن با آن شأن شما را بالا نمی‌برد چون مردم همه چیز را می‌دانند. دو دوربین عکاسی یا تلویزیونی با خودت برای سر زدن به یک پیشکسوت می‌بری اما احترام به پیشکسوت کجاست؟ آقای گودرزی این کارها آخر و عاقبت ندارد چون ما خودمان گرم و سرد این ورزش را چشیده‌ایم و می‌دانیم هدف شما از این کارها چیست این کارها آخر و عاقبت ندارد و آقای گودرزی این را بدان همیشه پهلوان زنده را عشق است نه ورزشکاری که وقتی که مُرد دور ورزشگاه شیرودی تابوت آن را بگیرید و صلوات بفرستید.

*این سخنان شما ربطی به مدیریت‌تان در باشگاه دارد؟

بله، ما متوجه شدیم برای آقای گودرزی باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ ارزشی ندارد این صحبت‌ها را روزی می‌کنم که سرپرست باشگاه هستم نه روزی که از این باشگاه و سمتم من را کنار گذاشتند پس حرف و حدیث درنیاورید. ما متوجه شدیم که استقلال و پرسپولیس آنقدر ارزش ندارند که نیم ساعت وزیر ورزش وقتشان را برای پیشکسوتان بگذارد. آقای گودرزی مردم با این دو تیم یعنی استقلال و پرسپولیس زندگی می‌کنند ولی شما به دنبال این هستید که 4 رفیق خود را کنار این تیم‌ها بگذارید تا فردا یا پس فردا که مجلس شما را جواب کرد آنها از شما حمایت کنند. آقای گودرزی مردم ما همه چیز را خوب می‌فهمند.
* اما گودرزی با شما بد تا نکرده است؟

من نیازی به ایشان ندارم. به ما پول که ندادند وقتی هم که رفتیم پول آوردیم آن را بایکوت کردند و جلوی آن را گرفتند. پس باید به نظر شما من چطوری باشگاه پرسپولیس را با این نداری‌ها می‌چرخاندم هر کسی زمانی که مدیر باشگاه شدم دب باشگاه را زد و گفت طلب ما را لطفا بدهید یک نفر گفت این 4 ریال را کف دستت می‌گذاری تا مشکلات را برطرف کنی به نظر شما من چطور باید باشگاه را می‌چرخاندم؟ هواداران و بازیکنان ما چه گناهی کردند که باید با نداری‌های تیم‌شان و نتیجه نگرفتن آنها زندگی کنند؟ حرمت نگه داشتن پیشکسوتان کجاست شما می‌خواستید با این کار آقای وزیر من را خراب کنید؟ یعنی خیال کردید مردم متوجه هیچ چیز نمی‌شوند؟ به خدا این دو تیم برای مردم خیلی ارزش دارد. ارزشی که برای شما آقای گودرزی ندارد.

* منظورتان چیست؟

منظورم این است که وقتی که تیم پرسپولیس می‌برد شما فردا صبح می‌توانید به چهره شاداب و سرحال مردم در کوچه و خیابان و اتوبوس و مینی‌بوس نگاه کنید. اما وقتی پرسپولیس به استقلال می‌بازد یک جوان دو روز سر کار نمی‌رود و اصلا یک قسمت از مملکت پژمرده است. پس شما چه حقی دارید که با این تیم‌ها مثل یک بچه ناتنی برخورد می‌کنید. پولی که برای ما هزینه می‌شود پول بیت المال است اما پولی که کسان دیگر هزینه می‌کنند پول بیت‌المال نیست؟

* به نظر می‌رسد برخی‌ها معتقدند برای این بازیکنان نباید اینطور از پول بیت‌المال هزینه کرد؟

فقط پول بیت‌المال را ما خرج می‌کنیم؟ این همه دستگاه‌ها پول‌های مختلفی را هزینه می‌کنند من برای شما یک مثال می‌زنم همین آقای قالیباف شهردار محترم تهران 2 هزار میلیارد برای ورزش ایران خرج شهرداری خود کرده و آن هم در بخش ورزش. پس چه اتفاقی می‌افتد اگر دو بیست میلیارد به استقلال و پرسپولیس بدهد که 50 میلیون هوادار دارد. آقایان مجوز ساختن برج 20 طبقه در دو هزار متر زمین دادند که قیمتش 100 میلیارد تومان است چه اتفاقی می‌افتد که 20 میلیارد به استقلال و 20 میلیارد به پرسپولیس بدهند واقعا چه خبر است؟ چرا می‌خواهید استقلال و پرسپولیس را نابود کنید؟

*حتما بودجه شهرداری با وزارت ورزش فرق دارد.

بله، فرقش این است که گودرزی زحمت نمی‌کشد که 30 دقیقه به مسئولین و موسفیدان این تیم وقت بدهد تا مشکلات را به ایشان بگوید. 30 دقیقه وزیر ورزش ما وقت نمی‌گذارد تا 50 میلیون هوادار ایرانی در سراسر جهان خوشحال شوند به همین دلیل باز هم تکرار می‌کنم آقای روحانی شما که دولت تدبیر و امید هستید با کلیدت که به نظرم شاه کلید است مشکلات استقلال و پرسپولیس قفلش را باز کن. این آقایان قبل از وزیر شدن دنبال این بودند تا برای آنها مصاحبه کنیم تا از نمایندگان مجلس رأی بگیرند اما بعد از اینکه وزیر شدند همه چیز را فراموش کردند. آقای گودرزی عمر مثل برق و باد می‌گذرد کاری کنید امثال دادکان که 4 روز دیگر هر کسی شما را در خیابان ببیند مخصوصا پیشکسوتان بگوید خدا پدرش را بیامرزد نه حرف دیگر بزنند.

*واقعا مشکل شما آقای پروین در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

هیچ چیز، پول که ندادند درآمدزایی کردیم آن را قیچی کردند شما اسپانسری را که من گرفتم به 4 کارشناس نشان دهید این اسپانسر پولش آماده بود تا به بازیکنان بدهد اما همه چیز را از بین بردند. بازیکنان از من درخواست‌هایی داشتند این چند روز مصاحبه‌های آنها را دیدم که می‌گفتند من چرا به تمرین نرفتم و یا کسی در باشگاه جوابگوی آنها نبود به نظر شما با این همه مشکلات من باید چطور مدیریت می‌‌کردم. فقط آقای گودرزی از شما خواهش می‌کنیم که دست از سر پرسپولیس و استقلال بردار و برای این دو تیم چشم تیز نکن چون تا موقعی که پیشکسوتان و امثال دایی هستند شما نمی‌توانید صاحب این تیم شوید.

* نگفتید چرا سر تمرین نمی‌رفتید؟

می‌رفتم به بازیکنان پرسپولیس قول و وعده و وعید دروغ می‌دادم. نظر شما چیست؟ وقتی که هیچ چیز دست من نبود می‌رفتم به دایی که این همه زحمت کشید و شرمنده‌اش بودم چه می‌گفتم؟ البته دایی خودش همه چیز را می‌داند و نیازی به گفتن من نیست. همه چیز را از من گرفته بودند من هم بلد نبودم که سر تمرین بروم و طفلکی بچه‌ها و کادر فنی را سر کار بگذارم تازه جالب است بدانید آقایان به من می‌گفتند چرا در زمان اعتصاب سر تمرین رفتی و طرفداری بازیکنان را کردی؟

*شما چه گفتید؟

من گفتم عاشق تمام بازیکنان پرسپولیس، پیشکسوتان و کادر فنی تیم هستم. هر چه بازیکنان بگویند من با آنها هستم. همه ما با هم یکی هستیم. این را بهتر است گودرزی و مشاوران عزیزش بدانند آقای گودرزی شما باید افتخار می‌کردید که در هنگام عکس گرفتن پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال به تو اجازه داده می‌شد که در گوشه‌ای از عکس بایستید و در عکس باشید. حالا شش ماه ما باید پشت در اتاق تو باشیم؟ خدا را شکر در این ورزش هنوز هیچ کاری که نکردیم و همه موفقیت اصلی ورزش ما در چند وقت اخیر مدیون روسای قبلی است. اما شما خدا را شکر یک کار را خوب انجام دادید 50 مشاور را به وزارت ورزش آوردید و نیم ساعت به ما وقت نمی‌دهید که شما را ببینیم فقط باید بگویم واقعا متأسفم نه برای شما بلکه برای ورزش ایران.

* راستی ماجرای 2 میلیارد تومان چه بود؟

صحبت‌ها در چند وقت اخیر مطرح شد و مردم همه چیز را فهمیدند. اول گفتند هیأت مدیره مقصر است و بعد سعی کردند شرط‌هایی را که گذاشته بودند آثارش را پاک کنند من از کفاشیان توقع دارم. ما همه دروغ می‌گوییم قبول است، پس شما چرا این دو میلیارد را همین الان به تیم نمی‌دهید؟ من همیشه از فوتبال کشورم و کفاشیان حمایت کرده‌ام اما از کفاشیان توقع دارم این بار همه چیز را راست و حسینی بگوید. آقایان سه شرط برای دو میلیارد گذاشته بودند که وقتی با محمد پنجعلی شنیدم گفتم محمد بلند شو چون آقایان مثل اینکه با بقالی طرف هستند به نظر شما کادر فنی چه گناهی کرده که نباید پول بگیرد بازیکنان چه گناهی کرده‌اند که باید 50 درصد تخفیف بدهند کجای دنیا این شرط‌ها را می‌گذارند؟ حتی بعد از اینکه بازیکن زیر قراردادش را امضا می‌کند الان می‌دانید چه حرفی باید بزنیم کجایی امثال دادکان که می‌توانستید با حضور در ورزش همه چیز را دگرگون کنید الان باید بگوییم آقای روحانی کار را دست کاردان ندادی و خدا آن روز را نیاورد ولی ضربه بدی را خواهیم خورد. آن هم در رویدادهای مهم سال آینده که در پیش داریم چون به نظر من وزارت ورزش دست کاردان نیفتاده است.

* اصلا شما چرا با این همه مشکلات که می‌دانستید این مدیریت را قبول کردید؟

به خدا به عشق بازیکنان و کادر فنی است. رویانیان هم زحمت زیادی کشید قرار بود به او پول بدهند این کار را نکردند رفت قرض کرد و پول نزولی گرفت. این بلایی است که به نظرم وزارت ورزش بر سر رویانیان آورد چون نه دستش را گرفتم و تازه او را هُل دادند تا به زمین بیفتد. اما آقایان من علی پروینم در این چند مدت به عشق بازیکنان و هواداران چون نمی‌خواستم کار روی زمین بماند از یک بانک کمک گرفتم و نزدیک یک الی 2 میلیارد هزینه‌هایی از قبیل تسویه حساب با پرسنل را کردم ما 100 پرسنل داشتیم اما آنها را به 15 نفر تقلیل دادم چون نمی‌خواستم این بنده خداها در باشگاه حیران شوند و بروند از جای دیگر نان زن و بچه خود را دربیاورند به همین بهانه به آنها گفتم که بهتر است دنبال کار و زندگی خودشان بروند من قبلا هم گفتم نمی‌خواستم نان کسی را پاره آجر کنم اما می‌خواستم بنده خداها تکلیف خود را بدانند تا اسیر کوچه و خیابان برای دریافت پولشان نشوند.

*راستی در جلسه شما و خادم و پیشکسوتان چه اتفاقی افتاد؟ از آن جلسه خبر چندانی بیرون نیامد.

در آن جلسه قرار شد آقای خادم تا آخر هفته هیأت مدیره و مدیرعامل را انتخاب کند آقایان می‌خواستند پرسپولیس را بفروشند اما نتوانستند با بازی که درآوردند تیم ما ضربه خورد بالاخره وقتی فوتبالیست فکر و ذکرش به مشکلات بیرون از زمین هم باشد همین است این بچه‌ها قراردادی بستند و طبق همان برنامه‌ریزی کردند تا زندگی خود را بچرخانند اما آقایان خیال کردند بقالی است و می‌گفتند بروید از آنها تخفیف بگیرید اصلا قصد داشتند تیم را بفروشند و کارهایی را طبق میل خود انجام دهند اما کور خوانده‌اند چون این تیم اول متعلق به پیشکسوتان و هواداران از جمله دایی و سایر بزرگان است و بعد به کسانی دیگر می‌رسد.

*راستی شما با دایی هم واقعا مشکل داشتید؟

خیر، اما اینها می‌خواستند ما را به هم بیندازند. شاید این یک سیاست وزارت ورزش باشد اما کور خوانده‌اید من همیشه شاگردانم را دوست داشته‌ام آنها موفق شوند چشم من روشن می‌شود چه دایی باشد چه یحیی، استیلی، پیروانی، درخشان و همه مربیان دیگر من به همه این بچه‌ها افتخار می‌کنم. اگر هم آنها را دور هم جمع کردم فقط به خاطر این بود که شکاف‌ها را از بین ببرم چون دوست دارم این بچه‌ها مثل دوران فوتبالی‌شان دور همدیگر باشند نه از هم فاصله بگیرند در همان زمان فهمیدم این آقایان حسادت می‌کنند. به همین دلیل همه را جداگانه دعوت می‌کردم تا فاصله بیندازم. اما آقایان این جا فوتبال است البته از اینها انتظار بیشتری نداریم. چون آنها آمده‌اند به اسم و رسم در این وزارت برسند و بروند. دیگر کار دیگر ندارند به همین دلیل من باز هم جا دارد از رئیس‌جمهور محبوب کشورمان بخواهم اگر می‌خواهید پرسپولیس و استقلال نابود نشود به داد این تیم برسد چون اگر کار از کار بگذرد هیچ فایده‌ای ندارد. البته آقایان کای نمی‌توانند بکنند چون این تیم متعلق به هواداران و پیشکسوتان است ولی این موضوع را باید بدانید برای رسیدن به هدفشان آقایان هر کاری انجام می‌دهند.

*آیا از مصاحبه بازیکنان هم ناراحتی دارید؟

نه، بچه‌ها حق دارند ولی بچه ها از من ناراحت نباشند فقط این را بدانند من وقتی به باشگاه آمدم صبح تا شب جواب طلبکار دادم وزارت هم آقای گودرزی همه کارهای ما را قیچی کرده بود وقت هم برای گفت ‌وگو به ما نمی‌دادند. یعنی می‌خواستند بلای رویانیان را سر من بیاورند همان 10 میلیاردی که قرار بود به او بدهند اما این کار را نکردند تا بنده خدا رویانیان برای عمل کردن به تعهدش پول نزول کند و بدهی به بار بیاورد. به نظر من این بلایی است که وزیر ورزش بر سر رویانیان آورده و هواداران باید این را بدانند اما کور خوانده‌اند این کار را می‌خواهند با من هم انجام بدهند. من سوالم اینجاست مگر خودتان می‌توانید بدون پول زندگی کنید که می‌گویید پرسپولیس بدون پول باید قهرمان شود. آقای گودرزی این تیم برای شماست پول بلیت هواپیما برای رفتن به مسابقات نداشت ساک‌های بازیکنان را در هتل گرو نگه داشته بودند چون این تیم پول هتل نداشت. من به جای شما بودم واقعا غصه می‌خوردم اگر من تا به امروز در این چند وقت نبودم همین پول‌های خرچ شده در این چند وقت را چه کسی به باشگاه می‌داد؟ وقتی شمال بودم متوجه برخی مشکلات شدم البته فکر می‌کردم وزارت به باشگاه پول داده اما فهمیدم همه قول تو خالی بود سپس پس از اینکه مشکلات و موضوعات را متوجه شدم سریعا 30 میلیون برای پنجعلی فرستادم تا برای بازی با داماش برود این ها را فقط به عشق بازیکنان و کادر فنی داده‌ام و حتی هزینه‌های بلیت و سفر پرسپولیس در آخرین بازی خود در برابر استقلال صنعتی را هم داده‌ام. سوال من اینجاست فقط شما اسم این تیم را می‌خواهید یدک بکشید برای این تیم چه کار کرده‌اید آقایان دوست داشتند تیم قهرمان شود بروند در کلکسیون افتخارات خود آن را مطرح کنند آن هم بدون اینکه یک ریال هم دست این بچه‌ها را شب عید بگیرد به خدا نمی‌دانم این چه وضع اداره پرسپولیس است.

* با وضعیتی که برای پرسپولیس پیش آمده فکر می‌کنید هنوز امید برای قهرمانی و کسب سهمیه است؟

کار سخت است. دیروز روز نفس گیری بود ولی فوتبال همین است به نظرم پرسپولیس فرصت‌های زیادی داشت اما به نظرم عدم تمرکز کافی و مشکلات ریز و درشت بازیکنان از کرایه خانه گرفته تا ماشین، چک بی‌محل و هزاران حرف و حدیث باعث شد تا بچه‌های ما متأسفانه تمرکز لازم را نداشته باشیم حالا خدا بزرگ است روی کاغذ شانس داریم انشاءالله بتوانیم سهمیه بگیریم ولی کار سخت است من باز هم در همین جا به علی دایی و به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم دست تک تک بچه‌ها را در روزهایی که فوتبال ما تماشاگر نداشت اما 50 هزار نفر در وسط هفته به ورزشگاه آمدند می‌بوسم اما هواداران بدانند که بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی‌اش همه با غیرت هستند بی‌غیرت کسانی هستند که این تیم را به این روز درآوردند بی‌غیرت کسانی هستند که به مردم دروغ گفتند من برای دهمین بار همین جا باز هم از آقای روحانی می‌خواهم با کلید معروف خودش قفل بی‌مهری به پرسپولیس را باز کند آقای روحانی وزیر شما در وزارت هنوز هیچی نشده خودش را گم کرده و وای به حال چند روز دیگر که ما باید در مسابقات مهم و بزرگی شرکت کنیم. به همین دلیل آقای روحانی از شما می‌خواهیم عاجزانه به درد دو تیم و مو سفیدانش یعنی استقلال و پرسپولیس برسید اگر کار دست وزارت باشد مطمئن باشید چنان این دو تیم و هوادارانش زمین می‌خوردند که دیگر نمی‌توانید هواداری در ورزشگاه‌ها ببینید به نظرم استقلال و پرسپولیس مظلوم هستند و باید به آنها رسیدگی شود البته من برای همه تیم‌های ایران احترام قائلم اما چون به خودم وظیفه می‌دانم که درد و تیم خودم و کارهای وزارت ورزش را با رئیس‌جمهور در میان بگذارم به همین دلیل این مشکلات را از طریق خبرگزاری فارس اعلام کردم تا انشاءالله فکری به حال این تیم شود.
*شما معتقدید باید وزارت کاری می‌کرد پرسپولیس قهرمان می‌شد؟

خیر، ما نمی‌خواستیم وزارت ما را قهرمان کند. می‌خواستیم دست از سر این تیم بردارد مگر نمی‌گویند پرسپولیس برای وزارت ورزش است پس هزینه‌اش را بدهند. حالا ندادند اجازه می‌دادند خودمان درآمدزایی می‌کردیم یک روز مدیر روابط عمومی‌اش حرف می‌زند و دریافتی ما را با تیم‌های دیگر مقایسه می‌کند یک روز معاون یا مشاور آقای وزیر حرف می‌زند و همه حرف‌هایشان را هم به مردم ربط می‌دهند. آقایان خود مردم همه چیز را می‌دانند و لازم نیست شما با استفاده از نام مردم بخواهید همه را فریب دهید. شما صحبت با کلمات را خیلی خوب بلدید بازی کردن با نام پیشکسوت هم راحت است که آقایان این کار را با وزارت ورزش انجام دادند اما همه چیز مشخص است و مردم همه چیز را می‌دانند. برای سفت نگه داشتن صندلی‌های خودشان عبارت‌هایی به کار می‌برند که هیچ اطلاعی از آن ندارند اما در عمل پرسپولیس به اندازه یک بچه سر راهی هم قبول ندارند.

* حرفی مانده بزنید؟

خیلی خوشحالم که مرزبانان خوب کشورمان از دست اشرار نجات پیدا کردند. درست است عید برای آنها سخت گذشت اما این سربازان بدانند ایرانی‌ها و مخصوصا ورزشکاران به آنها افتخار می‌کنند اینها جوانانی هستند که چشم و چراغ این مملکت هستند و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق‌ها نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها