رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قزاقستان

نمایندگان ایران در 3 وزن حریفان خود را شناختند

ناگفته های سریال پایتخت

مشتاقی:نقی کشتی‌گیر مستعدی بود

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: سه روز با نقی کشتی کار کردیم، او کشتی‌گیر مستعدی بود.
کد خبر: ۶۵۹۷۴۲
مشتاقی:نقی کشتی‌گیر مستعدی بود

بهرام مشتاقی که در سریال نوروزی شبکه یک سیما نقش مربی نقی معمولی (محسن تنابنده) را بازی کرد، در مورد چگونگی حضورش در این سریال به شبکه اطلاع‌رسانی دانا گفت: حضورم در این سریال خیلی غیرمترقبه بود! روز چهارشنبه سوری تماسی با من گرفتند که برای کارهای کشتی کمک‌شان کنم. قرار بود برنامه‌ای برای کشتی‌گرفتن نقی در این سریال بنویسم و من هم به خاطر آشنایی‌ای که با آقایان خمسه و تنابنده داشتم، پذیرفتم. ساعت ۱۶:۳۰ آنجا رسیدم و شروع کردم به نوشتن و برنامه‌ریزی که بعد به خودم پیشنهاد دادند نقش مربی نقی را بازی کنم.

وی ادامه داد: چون کشتی رو دوست دارم و جامعه هنری از جامعه ورزشی کمک خواسته بود، تاقچه بالا نگذاشتم و پذیرفتم که این کار را انجام دهم.

این پیشکسوت کشتی در مورد بازخورد این سریال در بین مردم تاکید کرد: فکر می‌کنم همه راضی بودند. چون کشتی به این سریال راه پیدا کرده بود و خیلی هم این بخش خوب و قشنگ تمام شد و پرچم سه رنگ ایران هم بالا رفت، چند میلیون نفر به علاقمندان به کشتی اضافه شدند.

مشتاقی در مورد کشتی‌ گرفتن نقی در این سریال نیز تصریح کرد: آقای تنابنده خودش ورزشکار و قهرمان بوکس هست. ما سه روز با هم کار کردیم. او بچه مستعدی بود و کارش را خوب انجام داد. من که از کارش راضی بودم و فکر می‌کنم کشتی‌اش طبیعی از آب درآمد.

وی در پایان گفت: با کارگردانی سیروس مقدم، سریال خوبی از کار درآمد و مردم را که می‌بینم تقریبا همه «پایتخت» را موفق می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها