جام جم آنلاین گزارش می دهد

دور جدید دیپلماسی پارلمانی

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قطعنامه هیات پارلمانی اروپا گفت: اول از همه به اروپایی‌ها تسلیت می‌گوییم که نوکر و سرسپرده آمریکا هستند زیرا از خود اراده‌ای ندارند و هرچه اربابانشان بگویند عمل می‌کنند، مردم ایران اجازه نمی‌دهند در ایران خانه جاسوسی اروپا تاسیس شود.
کد خبر: ۶۵۹۰۲۱
اجازه تاسیس جاسوس خانه اروپا در ایران را نمی دهیم

آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی ادامه داد: شرم‌آور است که توقعات عجیبی دارند و می‌گویند در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود یعنی آنها می‌گویند بگذارید جنایت‌کاران هرکاری می‌خواهند انجام دهند و هیچ کس حق ندارد آنها را مجازات و یا اعدام کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: درمورد انتخابات ریاست جمهوری می‌گویند با استانداردهای جهانی هماهنگ نیست آیا می‌توانند استانداردهای جهانی را بیان کنند؟ می‌گویند سران فتنه باید آزاد شوند و با کمال پررویی بیان می‌کنند که احمد شهید باید وارد ایران شود می‌خواهند دفتر اتحادیه اروپا در ایران تأسیس شود اما نمی‌دانند که مردم ایران اجازه نمی‌دهند جاسوس خانه دیگری در ایران تأسیس شود.

وی ادامه داد: می‌خواهند ما اجازه دهیم همجنس بازی در ایران رایج شود اما نمی‌دانند که مردم ایران هزاران شهید داده‌اند آنها قصد دارند با کمال پرویی در مسائل داخلی ما دخالت کنند باید بگوییم که شما غربی‌ها دینتان ملعبه دستتان است اما دین برای ما ارزش دارد و اجازه نمی‌دهیم این دخالت‌های زشت را انجام دهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ما از مجلس و دولت انتظار داریم که پیش از این نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند، قرآن می‌فرماید در مقابل کفار باید مقاوم بود.

وی خاطر نشان کرد: در این توافق نامه جمله‌ای وجود دارد که می‌گوید تا در مورد همه چیز توافق نشود در مورد هیچ چیز توافق نمی‌شود. اگر من اشتباه می‌کنم من را آگاه کنید آنها می‌گویند همه چیز قابل برگشت است حتی رفع تحریم‌ها پس ما هم می‌گوییم هرچه می‌گوییم قابل برگشت است.

امام جمعه موقت تهران در خطبه اول ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: قرآن می‌فرماید به پیغمبر تأسی کنید اما این تأسی منحصر و محدود به پیغمبر نیست ما امروز به حضرت صدیقه کبری که روح و جان پیغمبر است تأسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضرت صدیقه کبری(س) در شرایط بسیار سختی بعد از پدر بزرگوارشان قرار گرفت که ولایت و امامت را درخطر می‌دید و نسبت به این مسئله نمی‌توانست بی‌تفاوت باشد و به همین دلیل قصد داشتند نسبت به جایگاه خود مردم را بیدار کنند مردمی که می‌دانستند پیامبر فرمودند: فاطمه پاره تن من است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه اول ضمن تسلیت مجدد به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه پیغمبر نبوده اما روح و جان پیغمبر بود وحی بر او نازل نمی‌شد اما محدثه بود.

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نمازجمعه این هفته اظهار داشت: مناسبت‌های بزرگی در این ایام وجود دارد از جمله 12 فروردین که روز عزت ملت و نجات از دست آمریکای جهان‌خوار است.

وی افزود: از برگزار کنندگان برنامه‌های راهیان نور تجلیل می‌کنیم، خوشحالیم که لایحه امر به معروف و نهی از منکر در مجلس مطرح است و امیدواریم که در صحن مجلس تصویب شود و از مجلس و دولت می‌خواهیم که با بررسی نسبت به مسئله تعطیلات آن را ساماندهی کند.

وی همچنین نسبت به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: آنچه را که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند قوای سه گانه با قاطعیت عملیاتی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها