کد خبر: ۶۵۸۳۵۶
رضایی: بنیادکار برای حذف نشدن به آب و آتش می‌زند

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بنیاد کار برای باخت و حذف شدن به دیدارمان نمی‌آید و ما می‌‌دانیم که آنها برای گرفتن نتیجه به آب و آتش می‌زنند.
خبرگزاری فارس: رضایی: بنیادکار برای حذف نشدن به آب و آتش می‌زند/ جام قهرمانی باید در اهواز بماند

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس ابتدا در خصوص شرایط فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و به دنبال این هستیم تا در آسیا و لیگ برتر به اهداف‌مان برسیم روزهای سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار ماست و باید در این روزها با بالاترین تمرکز به دیدار حریفان برویم.

وی درباره احتمال دعوتش به تیم ملی نیز گفت: من کار خودم را در فولاد به بهترین نحو انجام می‌دهم و مطمئن هستم کادر فنی تیم ملی بازی‌های فولاد را می‌بینند. همیشه سعی کرده‌ام به هر شکلی که شده برای تیمم تاثیرگذار باشم و امیدوارم که رضایت کادر فنی را جلب کرده باشم. من تا دقیقه 90 می‌جنگم چون هرگز دوست ندارم جام جهانی برزیل را از دست بدهم الان هم به جای حرف زدن به دنبال این هستم تا به فولاد خدمت کنم و سپس با دعوت به تیم ملی مزدم را بگیرم.

رضایی درباره بازی مقابل بنیادکار نیز گفت: شرایط ما برای برد بنیادکار پس از بازی خوبی که مقابل تراکتورسازی انجام دادیم بسیار خوب است. بچه‌ها بسیار با انگیزه آماده این دیدار حساس هستند. ما می‌توانیم کار بنیادکار را در اهواز تمام کنیم. چون معتقدم حتی می‌توانستیم در خود ازبکستان هم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: بازی سختی در انتظار ماست، آنها به دنبال یک امتیاز و یا برد هستند و برای اینکه حذف نشوند به آب و آتش می‌زنند چون بنیادکار با باخت مقابل ما تا حدودی پرونده‌اش در آسیا بسته می‌شود پس آنها با برنامه به مصاف ما می‌آیند و ما باید کاری کنیم که بنیادکار از آخرین شانس خودش ناامید شود.

رضایی ادامه داد: مقابل نماینده ازبکستان باید با هوش و منطقی باشیم تا با یک برد بنیادکار را حذف کنیم و با نماینده قطر برای صدرنشینی بجنگیم. من فقط امیدوارم هواداران فولاد مانند سال 92 در سال 93 نیز بیایند و پشتوانه تیم خود باشند و با بازی خوب فولاد از تیمشان لذت ببرند.

مهاجم فولاد درباره بازی‌های لیگ برتر و شانس قهرمانی برای سه تیم بالای جدول نیز گفت: ما تراکتورسازی را شکست دادیم اما هنوز کار تمام نشده. ما از 5 بازی قبل برای لیگ برنامه داشتیم که در سه بازی تا حدودی به اهدافمان رسیدیم و دو بازی دیگر مانده 5 فینال داشتیم که برای هر بازی برنامه‌های خاص خودش را داشتیم و داریم. تا الان خیلی خوب امتیاز جمع کردیم و حالا باید با شکست استقلال به تیم بسیار خوب و خطرناک است به قهرمانی فکر کنیم.

وی افزود: من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم و هرگز از قبل قضاوت نمی‌کنم اما ما قهرمانی می‌خواهیم و باید انشاالله جام در اهواز بماند. چون بازیکنان کادر فنی، هواداران و مجموعه بسیار خوبی در فولاد داریم و اگر استقلال را شکست دهیم خودمان تکلیف خودمان را با قهرمانی روشن کردیم و تقریبا دیگر به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم.

رضایی خطاب به هواداران فولاد نیز گفت: ما هوادارانی داریم که به نظرم در ایران تک هستند. از دقیقه یک تا 90 با شور و هیجان اهوازی پشت تیم خود هستند. هواداران بدانند ما هم دنبال این هستیم تا با نتایج خوبمان در آسیا و لیگ جواب حمایت آنها را بدهیم که انشاالله همه با هم جشن صعود در آسیا و قهرمانی فولاد در لیگ برتر را بگیریم.

مهاجم فولاد در پایان درباره صحنه پنالتی که کریمی بر روی وی خطا کرد،گفت: آن توپ صددرصد خطای پنالتی بود و کریمی پای من را زد من در بهترین شرایط بودم و هرگز دنبال تمارض نبودم. درست است دو گل از روی نقطه پنالتی به تراکتورسازی زدیم اما موقعیت‌های خیلی زیادی هم داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها