بازی با راه آهن از اهمیت زیادی برخوردار است

بنگر: حالا نوبت هواداران است

بنگر: خوشحالم که بالاتر از استقلال قرار گرفتیم

کد خبر: ۶۵۸۱۴۲
بنگر: خوشحالم که بالاتر از استقلال قرار گرفتیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که همزمان با برتری ما استقلال باخت تا بالاتر از این تیم قرار بگیریم.

محسن بنگر پس از پیروزی مقابل داماش اظهار داشت: خداراشکر در روزی که ما بردیم استقلال باخت و بالاتر از آنها قرار گرفتیم. البته هنوز کار برای ما تموم نشده چون فولاد هم برده و کار برای ما سخت است.

وی افزود: اکنون زمانش رسیده که هواداران به ورزشگاه بیایند. پرسپولیس بی‌صبرانه به کمک هوادارانش نیاز دارد. بازی خیلی سخت و سرنوشت‌سازی مقابل راه‌آهن داریم و اگر آن بازی را ببریم خیالمان تا حدودی راحت می‌شود.

بنگر در مورد مشکلات پرسپولیس برای سفر به رشت گفت: متاسفانه همیشه مشکل بوده البته چک‌های آقای شیرینی نیز دست ما هست و همینطور مانده، ما همیشه رفتنمان به شهرستان‌ها بسیار خوب و با کلاس است اما برگشتنمان با اتوبوس و شرایط خاص. البته خداراشکر 10 روز دیگر بازی داریم و با اتوبوس برگردیم فرصت برای ریکاوری داریم.

بنگر درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این تلاش دسته‌جمعی بود که ما توانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم. خیلی خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و من همیشه با تمام وجودم به دنبال این هستم تا پرسپولیس امسال به یک جام برسد و دل هوادارانش شاد شود. من کاری نکردم. امیدوارم این برد لبخندی به لب هواداران در سال جدید آورده باشد. البته داماش هم امروز خوب بازی کرد اما ما باهوش‌تر بودیم./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
آقای بنگر همینكه بالاتر ایستادن در جدول از استقلال به آرزویی برای شما بدل شده بسی باعث سرفرازی ما استقلالیهاست!

نیازمندی ها