سه کلاهبردار حرفه ای بدل انداز در شهرستان لاهیجان استان گیلان توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۷۹۷۲
بدل فروشان کلاهبردار دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری در پوشش معامله ساعت طلا توسط سه نفر ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با ثبت اظهارات مالباختگان، موفق شدند چهره فرضی این متهمان را ترسیم و جهت شناسایی و دستگیری به تمام نقاط استان گیلان ارسال کنند.

سرهنگ فلاح کریمی بابیان اینکه با همکاری همه واحد های پلیس آگاهی سرانجام این متهمان در شهرستان لاهیجان در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده 26، 25 و 33 ساله اهل و ساکن رشت و تهران می باشند.

کارآگاهان آگاهی در بازرسی از این متهمان و خودرویشان 70 میلیون ریال وجه نقد حاصل کلاهبرداری، دو عدد ساعت مچی طلای بدلی و 10 عدد النگوی نگین دار بدلی کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره اینکه متهمان با شگردی خاص ساعت و النگوهای بدلی را به جای طلای واقعی به مردم می فروختند، تصریح کرد: این سه کلاهبردار در مواجهه حضوری با شاکیان و دلایل و قرائن و شواهد پلیس به 15 مورد کلاهبرداری اعتراف و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها