پس از گروگان گرفته شدن پنج سرباز ایرانی در مرز پاکستان، کمپینی برای آزادی این سربازان تشکیل شد و موزه صلح تهران نتیجه نهایی آمار امضاهای ثبت شده در دو سامانه رایانه‌ای موزه صلح و پیامکی برنامه نود را به شرح زیر اعلام کرد: تعداد امضاهای ثبت شده در سایت موزه صلح تهران 392303 عدد و تعداد پیامک‌های برنامه نود 1200012 و مجموع کلی 1592315 عدد.
کد خبر: ۶۵۷۲۱۵
1.5 میلیون امضا برای آزادی سربازان

پاسخ استاندار اصلاحات به یک ادعا

زاهدی، استاندار کنونی کردستان که از جمله استانداران دولت اصلاحات به شمار می‌رود، در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی که گفته بود «در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری سال 84 هرچه خواستند در صندوق ریختند و خواندند و استاندارها که همه اصلاح‌طلب بودند کار را به کلی رها کردند»، به فارس گفت: استانداران اصلاح‌طلب سال 84 کار را رها نکرده بودند و باید پذیرفت در آن زمان رای مردم با احمدی‌نژاد بود.

رد مال مه‌آفرید امیرخسروی

غلامعلی ریاحی، وکیل مدافع مه‌آفرید امیرخسروی متهم اصلی پرونده فساد کلان بانکی ضمن تشریح آخرین وضع رد مال موکلش از توافق نهایی گروه آریا با بانک ملی برای تهاتر سهام شرکت‌های متعلق به این گروه خبر داد و گفت: مه‌آفرید امیرخسروی حدود 1120 میلیارد تومان در قالب این پرونده و حدود 530 میلیارد تومان از محل بدهی هفت شرکت متعلق به گروه آریا به بانک ملی بدهکار است که بدهی شرکت‌های گروه آریا به بانک ملی از نیمه دوم سال90 و به دنبال بازداشت موکلم و پرداخت نشدن اقساط وام و تسهیلات ایجاد شده است.

«۹ دی» توقیف شد

هفته‌نامه «۹ دی» به مدیرمسئولی حمید رسایی از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد. به‌گزارش فارس، حکم توقیف این هفته‌نامه که هفته گذشته صادر شده، روز سه‌شنبه به مدیر مسئول این نشریه ابلاغ شد.

همچنین پرونده این هفته‌نامه، از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

علیرضا معاف، سردبیر «9 دی» گفت که یکی از اصلی ترین گزارش‌هایی که مورد اعتراض دولت قرار گرفت، موضوع «اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی» است که مستندات این گزارش به دادگاه ارجاع خواهد شد.

گلایه نبویان از دبیرخانه شورای امنیت ملی

شکایت دبیرخانه شورای امنیت ملی از نماینده تهران در حالی قرار است در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود که این نماینده با گلایه خطاب به دولت، گفت: گویا اعتقادی به آزادی بیان ندارید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در چند دانشگاه کشور به نقد توافق‌نامه ژنو پرداخته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها