« در مذاکرات هسته ای با ایران دخالت نکنید»

هشدار تازه کاخ سفید به سناتورها

جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور این کشور، طرح کلی مورد قبول‌شان برای توافق نهایی با ایران در خصوص برنامه‌های هسته‌ای این کشور را مشخص کردند.
کد خبر: ۶۵۶۸۱۵
سناتورها چارچوب مذاکرات را تعیین کردند

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه اورشلیم پست، 82 سناتور آمریکایی شامل 41 سناتور دموکرات‌ و 41 جمهوریخواه در نامه خود به اوباما آورده‌اند که آنها هیچ حقی برای ایران در خصوص غنی‌سازی اورانیوم براساس معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای نمی‌شناسند. همچنین در این نامه تعطیلی سایت فردو و تاسیسات آب سنگین اراک، خواسته شده است.

رییس بخش ایران در سیا از کار معلق شد

روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: افسر کهنه‌کار آمریکایی که ریاست بخش عملیات ایران را در سیا بر عهده داشت، از کار معلق شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این روزنامه آمریکایی نوشت: جاناتان بنک، یک افسر کهنه‌کار و عضو سرویس عالی اطلاعاتی آمریکاست که گفته می شود نحوه مدیریت او مورد اعتراض افسران سیا قرار داشته است.

بر اساس این گزارش، یکی از مقامات پیشین سیا گفت: درحالی‌که ایران یکی از مهم‌ترین اهداف سیا محسوب می‌شود، بخش مربوط به ایران، کارایی عملیاتی نداشت.

به گفته مقامات سابق سیا، ‌بنک که اکنون چهل و شش سال دارد، قبلا در مقر سیا در بالکان، مسکو و بغداد خدمت کرده بود.

او همچنین دستیار ارشد جیمز پاویت رئیس پیشین بخش عملیاتی سیا بود که اکنون به سرویس سری ملی معروف است.

تذکر 130 نماینده به رییس‌جمهور درباره خسارت برف شمال

130 نفر از نمایندگان در تذکری کتبی به رییس‌‌جمهور از عدم مساعدت و حمایت نکردن از خسارت‌دیدگان برف اخیر در غرب استان مازندران انتقاد کردند.

به گزارش فارس، این نمایندگان به رییس‌جمهور متذکر شده‌اند که پس از برف سنگین در غرب مازندران و گذشت حدود 1.5 ماه از آن، هیچ‌گونه کمک و مساعدتی به خسارت‌دیدگان، باغداران، گلکاران و صاحبان صنایع این منطقه نشده است.

ادعای المیادین درباره طرح ۴ ماده‌ای تهران

شبکه خبری المیادین مدعی شد تهران طرحی چهار ماده‌ای برای حل بحران سوریه به اخضر ابراهیمی، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ارائه کرده است.

به گزارش فارس، مذاکرات ابراهیمی با مقامات کشورمان با هدف ایجاد یک راهکار منطقه‌ای برای حل بحران سوریه صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها