کد خبر: ۶۵۷۱۲۰
محبی: کشتی ایران سال‌ها در دنیا حرف اول را خواهد زد

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است، کشتی ایران سال های سال در دنیا حرف اول را خواهد زد.

محمدحسن محبی در گفت و گو با ایسنا ، با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی آمریکا، گفت: این قهرمانی حاصل کارگروهی کادر فنی، کشتی گیران و فدراسیون کشتی بود.

وی ادامه داد: ایران با این قهرمانی ثابت کرد به حق قهرمان جهان است.

نایب قهرمان کشتی جهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران همه اوزان، خاطرنشان کرد: در این بین یزدانی از بقیه بهتر کشتی گرفت.

محبی یادآور شد: دلم می خواست افضلی در برابر کشتی گیر روس و یا آمریکا هم مسابقه دهد که نشد.

وی با تاکید بر اینکه با این قهرمانی مسئولین باید بیشتر به فکر کشتی کشور باشند، اضافه کرد: اگر ورزشی در کشور وجود دارد که می تواند در جهان قهرمان شود، کشتی است و باید از آن حمایت کرد.

این پیشکسوت کشتی تاکید کرد: باید کمی بیشتر برای کشتی کشور هزینه شود و نیازهای کشتی گیران فراهم شود.

محبی با اشاره به پتانسیل های بالای کشتی ایران، خاطرنشان کرد: اینکه در هر وزن از یک قسمت کشور قهرمان داریم نشان دهنده وجود استعدادهای قابل توجه کشتی در کشور است.

وی کشتی را یک ورزش ریشه دار بین مردم خواند که اگر مسئولین از آن حمایت کنند می توان همه پتانسیل های این بخش را تجمیع کرد و جایگاه کشتی ایران را بیش از پیش ارتقاء داد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه مردم ایران مدتی با کشتی قهر کرده بودند، تصریح کرد: این قهرمانی انگیزه ای برای همه مردم ایران، حتی افرادی که کشتی دوست ندارند بود تا نگاه دیگری به کشتی داشته باشند.

محبی گفت: کشتی گیران هم باید با تلاش و اخلاق مداری مردم را از خود راضی نگه دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها