سرمربی فولام انگلستان به دلیل مصدومیت اشکان دژاگه بسیار نگران و ناراحت است.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۵
ماگات: ای کاش مصدومیت اشکان جدی نباشد

سایت جام جم ورزشی - فولام در هفته‌ سی‌ام لیگ برتر موفق شد به پیروزی ارزشمند خانگی دست یابد و نیوکاسل را با یک گل شکست دهد. اشکان دژآگه، بازیکن ایرانی فولام که از مصدومیت جزئی رنج می‌برد، در اواسط نیمه دوم به زمین مسابقه آمد و هشت دقیقه‌ پس از ورودش به زمین با شوتی از پشت محوطه جریمه گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا اولین پیروزی فلیکس ماگات در فولام شکل گیرد.

مربی آلمانی فولام پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره مصدومیت اشکان دژآگه گفت: هنوز زود است درباره مصدومیت دژآگه صحبت کنیم. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد. او قبل از مسابقه ناراحتی داشت اما تصمیم گرفتم او را به زمین بفرستم. می‌ترسم که این بار مصدومیت او طولانی‌تر شود.

ماگات ادامه داد: وقتی هدایت فولام را بر عهده گرفتم، می‌دانستم چه کار سختی را قبول کردم. با شکست‌هایی که در هفته‌های گذشته متحمل شدیم اعتماد به نفسمان کم شده بود. فکر می‌کنم این پیروزی بتواند ما را به مسیر پیروزی برساند‌. به نتایج دیگر تیم‌ها کاری ندارم. ‌بازی امروزمان نیز تنها نتیجه‌ خوب نداشت که توانستیم بازی خوبی برابر نیوکاسل انجام دهیم. تیم برتر میدان بودیم و سه امتیاز مسابقه حق ما بود.

سرمربی فولام در پایان گفت: قبل از آغاز این مسابقه گفتم که مطمئنم فولام در لیگ می‌ماند. اکنون مطمئن‌تر شدم که این اتفاق خواهد افتاد.

فولام که در حال حاضر با 24 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد هفته‌ آینده در خانه منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها