دومین پیروزی ایران در کشتی آزاد آمریکا

ترکیه هم حریف تیم کشتی ایران نشد

تیم ملی کشتی آزاد ایران صاحب دومین برد خود در جام جهانی لس آنجلس شد.
کد خبر: ۶۵۶۱۲۴
ترکیه هم حریف تیم کشتی ایران نشد

تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پیروزی 8 بر صفر برابر ارمنستان، به مصاف ترکیه رفت. رسول خادم برای این مسابقه ترکیب را جوان کرد که کشتی گیران جوانتر هم مانند مسابقه اول خوش درخشیدند و ترکیه را 7 بر یک در هم کوبیدند.

نتایج و گزارش کشتی ها:

57 کیلوگرم: مهران رضازاده (برنده با ضربه فنی) – نبی اوزون

رضازاده در ابتدا روی فیتوهای حریف چهار امتیاز عقب افتاد اما خیلی زود به خودش آمد و حریف را اسیر نمایش دیدنی خود کرد. رضا زاده با زیرگیری های پیاپی در حالی که 14 – 8 پیش بود پشت حریف را به تشک دوخت و با ضربه فنی برنده شد تا حدود 2 – 3 هزار ایرانی حاضر در سالن یکصدا او را تشویق کنند.

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور (برنده با ضربه فنی) – رجب توپال

دارنده مدال برنز جهان شروع خوبی داشت و با یک خاک و دوبار نیم تیغ کردن حریف 6 امتیاز گرفت. اسماعیل پور در ادامه دو بار خاک شد تا نتیجه 6-4 شود. وقت اول 6-4 تمام شد. در وقت دوم اسماعیل پور حریف را در خاک نشاند و با سگک، رقیب ترک را ضربه کرد.

65 کیلوگرم: سید احمد محمدی 11 – مصطفی کایا 0

محمدی با این که در یک وزن بالاتر کشتی می گرفت، نمایش قابل توجهی داشت و با نمایش کشتی ایرانی با خاک و باراندازهای پیاپی 11 بر صفر برنده شد.

70 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی 9 – صلاح الدین کلیسالایان 11

یاراحمدی، جوان لرستانی شروعی انفجاری داشت و در همان 30 ثانیه اول با خاک و چهار بارانداز برق آسا 9-0 جلو افتاد. اما یاراحمدی کم تجربگی کرد و نتوانست کشتی را اداره کند و به همان سرعت که 9 امتیاز گرفت، یازده امتیاز از دست داد و کشتی را باخت. این میدان تجربه خوبی برای یاراحمدی جوان بود.

74 کیلوگرم: رضا افضلی 11 – مراد ارترک صفر

افضلی بسیار مطمئن کشتی را شروع کرد و با زیرگیری های حساب شده از حریف پیش افتاد و در نهایت 11 بر صفر برنده شد تا چهارمین برد ایران رقم بخورد.

86 کیلوگرم: علیرضا کریمی – فاتح اردین

کریمی از دیگر کشتی گیران جوان تیم بود که نمایش قابل توجهی داشت. کریمی در دقیقه اول با یک خاک و سه بار 7 بر صفر پیش افتاد. دو دقیقه و 56 ثانیه برای کریمی کافی بود تا نتیجه را 11 بر یک کند و پنجمین برد ایران را رقم بزند.

97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر 10 – علی بونچی اوغلو صفر

قهرمان سابق جوانان جهان در کمتر از یک دقیقه و 36 ثانیه رقیب را 10-صفر کرد تا نمایشی مقتدرانه داشته باشد. طالبی هر وقت اراده کرد به پاهای حریف رسید.

125 کیلوگرم: پرویز هادی 11 - حمزه اوزکارادنیز صفر

زور پرویز هادی که دو طلای آسیا در کارنامه دارد به حریف ترکش چربید و بارها رقیب را در خاک نشاند تا 11 بر صفر برنده شود. وقتی هادی 9-0 جلو بود شعار "یکی دیگه" تماشاگران ایرانی به هوا رفت تا هادی را برای گرفتن امتیاز آخر ترغیب کنند که این اتفاق هم افتاد و هادی حریف خسته و کم انرژی را در خاک نشاند تا کار تمام شود.

ملی‌پوشان ایران پس از دو برد برابر تیم‌های ارمسنتان و ترکیه از دقایقی دیگر به مصاف میزبان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها