رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از کشف کلاهبردارری دو میلیارد و 650 میلیون ریالی و دستگیری دو نفر در شهریار خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۸۹۸
زندان اوین، عاقبت کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منصور خدادادی گفت: با ارسال پرونده ای با عنوان کلاهبرداری، از کلانتری 20 فردوسیه به همراه 9 فقره چک جعلی، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بازجویی از شاکی مشخص شد چک ها جعلی و سرقتی بوده و دو نفر در پوشش شرکتی بابت فروش ورق آهنی، از شاکی مبلغ یک میلیارد 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران اظهار کرد: در تحقیقات بعدی مشخص شد یکی از متهمان در شهریار سکونت دارد که با تعقیب و مراقبت های نامحسوس هر دو متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ خدادادی افزود: متهمان به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی فنی معترف شدند به شاکی بدهکار هستند و چک های جعلی و سرقتی را از فردی دیگر در تهران گرفته اند.چک های یاد شده از طریق بانک های مربوطه استعلام و مشخص شد که همگی سرقتی می باشند.

وی گفت: در این راستا یک نفر دیگر از شکات، ساکن تهران با دردست داشتن 30 فقره چک سرقتی و جعلی به مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال از بابت خرید و فروش آپارتمان از متهمان اعلام شکایت داشته و بیان کرد از سه سال قبل دائماً در ازای طلبش به وی چک های جعلی سرقتی داده اند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: دو متهم پرونده هر یک با قرار وثیقه چهار میلیارد ریالی روانه زندان اوین شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها