قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا

فوتبال ایران با امارات، قطر و بحرین هم‌گروه شد

انتقاد ماگات از اشکان و هم تیمی ها

شما بی خیال هستید!

سرمربی تیم فوتبال فولام انگلیس که اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، معتقد است بازیکنان این تیم نگران ماندن در لیگ برتر انگلیس نبوده اند.
کد خبر: ۶۵۵۸۰۱
شما بی خیال هستید!

سایت جام جم ورزشی - فولام هم اکنون با توجه به 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد، امشب (شنبه) میزبان نیوکاسل است.

ماگات سومین سرمربی فصل جاری فولام در این باره گفت: بازیکنان در طول فصل قعرنشینی در جدول را درک نکردند و زمانی فهمیده اند که در حال مبارزه با سقوط به دسته پایین تر هستند. در وضعیت غیر عادی قرار داریم بنابراین باید با حفظ اتحاد به تلاش خود ادامه بدهیم.

وی از زمانی که هدایت فولام را بر عهده گرفته موفق به برد با این تیم نشده است. فولام زیر نظر او برابر وست بروم به تساوی یک بر یک رسید و سپس با نتیجه 3 بر یک از تیم های چلسی و کاردیف شکست خورد.

این مربی آلمانی که در بدو ورودش به فولام گفته بود مانع از سقوط این تیم خواهد شد و قصد پیروزی در 12 بازی باقی مانده را دارد، دیدگاه بازیکنانش را زیر سوال برد و افزود: در ابتدای فصل هیچکس در مورد مبارزه با سقوط فکر نمی کرد. این تیم برای چنین مبارزه ای ساخته نشده است. باید با بازیکنان کار کنیم و با آنها حرف بزنیم. آنها می گفتند که هنوز 12 بازی دیگر باقی مانده است و دیدارهای راحتی در پیش داریم. به همین دلیل می توانیم از پس آنها بر بیابیم.

ماگات ادامه داد: به نظرم آنها فریب آن وضعیت را خوردند چون فکر نمی کردند شرایط اینقدر دشوار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها