رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارسال درخواست افزایش مبلغ وام خرید مسکن روستایی به 18.5 میلیون تومان به بانک مرکزی خبرداد و گفت: رقم بازسازی مسکن روستایی باید به دو میلیون و 800 هزار واحد برسد.
کد خبر: ۶۵۴۷۳۶
وام مسکن روستایی افزایش می یابد

به گزارش مهر، علیرضا تابش در نشستی خبری افزود: باید امکانات رفاهی مانند آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و امکانات فرهنگی وارد روستاها شود و مراکز جمعیتی روستاها همچون شهرها چشمگیر باشد.

وی با اشاره به این‌که اکنون مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اطراف استان اصفهان و استان فارس صورت گرفته است، بیان کرد: در سال‌های اخیر طرح‌ هادی در روستاهای کشور به اجرا رسیده است و همین امر موجب شده که مردم در روستاها بمانند یا حتی عده‌ای از شهرها به روستاها بازگردند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به افزایش تسهیلات مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: درخواست افزایش تسهیلات در ماه‌های اخیر به بانک مرکزی ارسال شده است تا بر این اساس وام مسکن روستایی از 12.5 میلیون به 18.5 میلیون تومان افزایش یابد که این موضوع اکنون از سوی دولت به بانک مرکزی اعلام شده است و امیدواریم در شورای پول و اعتبار تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها