خدا را شکر برترین های واقعی را دیدیم

رادیو ورزش به انتخابات تعارفی پایان داد

پس از معرفی افرادی به عنوان برترین ها در برخی مراسم بالاخره انتخابات برترین های ورزش سال 92 توسط رادیو ورزش به انتخابات تعارفی پایان داد.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۰
رادیو ورزش به انتخابات تعارفی پایان داد

به گزارش جام جم ورزشی ، در مراسم انتخاب ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش برتر سال 92، که به همت رادیو ورزش دیشب برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند. در این مراسم از مجموع انتخاب رای 313 هزار نفر از دید کارشناسان ، پیشکسوتان و مخاطبان ورزش، این افراد به عنوان برترین‌های سال 92 ورزش ایران انتخاب شدند. از میان ورزشکاران جانباز و معلول زهرا نعمتی ، سیامند رحمان و منصور میرزایی‌پور به عنوان برترین ها بر گزیده شدند. در ادامه این مراسم فرشته کریمی فوتبالیست به عنوان پدیده ورزشکاران جوان در سال 92 انتخاب شد. محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال هم به عنوان رییس برتر و بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر برتر معرفی شدند. در بخش مربیان، شهرزاد مظفر به عنوان مربی زن برتر و رسول خادم به عنوان مربی مرد برتر انتخاب شدند. ضمن اینکه از امیر قلعه‌نویی نیز در این مراسم تقدیر شد. اما در بخش ورزشکاران نیز، مریم طوسی به عنوان ورزشکار زن برتر و رضا قوچان‌نژاد به عنوان ورزشکار مرد برترانتخاب شدند همچنین از رضا یزدانی هم تقدیر شد.

محمدرضا داورزنی در جریان مراسم انتخاب بهترین‌های ورزش از نگاه رادیو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای تشکر و قدردانی دارد که این مراسم برگزار شد. خیلی خوشحالم که کارشناسان و پیشکسوتان و مخاطبان نیز من را به عنوان رییس فدراسیون برتر انتخاب کردند. با این حال این عنوان برای کل خانواده والیبال است و به من تعلق ندارد. تمام تلاش خانواده والیبال باعث شد تا این رشته در عرصه جهانی موفق باشد.

با توجه به اینکه مخاطبان ورزش در این رای گیری حضور داشتند این انتخابات به واقعیت نزدیک تر است تا انتخاباتی که صرفا برای دلخوشی این و آن و البته با رعایت یکسری از مسائل دیگر در این چند روز انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها