گفت وگویی متفاوت با وزیر ثروتمند

شاید بتوان وزارت بهداشت را از جمله پردغدغه ترین وزارتخانه های دولت دانست. هر وزیری که مسئولیت این وزارتخانه را بر عهده بگیرد، باید خود را برای انبوه مشکلات مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی کشور آماده کند؛ آن هم در شرایطی که بودجه های وزارت بهداشت پاسخگوی نیازهای بیماران نیست و بدتر آنکه نظام سلامت هم هیچگاه در اولویت دولت های مختلف قرار نداشته است.
کد خبر: ۶۵۴۱۲۹
گفت وگویی متفاوت با وزیر ثروتمند

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی را شاید بتوان غیر سیاسی ترین وزیر بهداشت چند دهه اخیر دانست؛ وزیری که بیشتر عمرش را در بخش خصوصی نظام سلامت گذرانده و اتفاقا در این بخش هم کارنامه قابل دفاعی از خودش به جای گذاشته است.

اما پیشنهاد تصدی پست وزارت بهداشت، زندگی کاری هاشمی را وارد مرحله ای جدیدی کرد؛ پیشنهادی که با اصرار رییس جمهور در نهایت به تحقق پیوست.

شاید بتوان پرحاشیه ترین بخش زندگی وزیر بهداشت را به ثروت او نسبت داد؛ طوری که خیلی ها او را پولدارترین وزیر کابینه دولت یازدهم می دانند.

او در گفت و گو با جام جم، به صراحت نظرش را در این باره می گوید.

هرچند که هاشمی اعلام می کند در دولت بعدی، دیگر پست وزارت را قبول نمی کند، اما با وجود دوستی صمیمی اش با رئیس جمهور، بعید است که او بتواند به این زودی ها از عالم سیاست جدا شود.

مشروح گفت و گوی جام جم با وزیر بهداشت را در ویژه نامه نوروزی این روزنامه می‌توانید بخوانید که هفته‌اینده منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
اگر وزیر بهداشت ثروتمند است؛ جزء معایب شخصیتی ایشان محسوب نمی شود. (آخه این روزها در جامعه ما همه ثروتمندان در مظان اتهام هستند) ثروت مشروع قابل بحث كردن نیست. من خودم قبل از اینكه ایشان وزیر باشند طی روند درمانی خواهرم با ایشان آشنا شدم. بد نیست بدانید موقع عمل خواهرم قبل از شروع عمل ابتدا دعاء توسل توسط تیم عمل (كه به سرپرستی و توسط جناب دكتر هاشمی انجام شد ) قرائت شد. بیمارانی كه با ایشان آشنا هستند از تعهد و تقیدات مذهبی ایشان هم به خوبی آگاه هستند. لطفا درباره نكات مثبت هم بنویسید.

نیازمندی ها