نظر رییس مجلس در خصوص یکشنبه سیاه

با نزدیک شدن به ایام عید همه چیز حال و هوای متفاوتی پیدا می کند، حتی گفت وگوهای رسانه ها با مقامات؛ به طوری که اگر تا مدتی قبل در مصاحبه با یک مسئول عالیرتبه، موضوعات مربوط به حوزه کاری او، محور سوالات بود در این ایام می توان از هر دری صحبت کرد و از روابط خانوادگی و علایق شخصی و تصمیماتش برای مسافرت در ایام نوروز پرسید.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۶
نظر رییس مجلس در خصوص یکشنبه سیاه

از همین رو بود که تصمیم گرفتیم در مصاحبه با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی بخشی از مصاحبه را به اینگونه موضوعات اختصاص دهیم هر چند با افرادی که در رده های بالای حکومتی هستند صحبت در این وادی کمی سخت است.

البته طبیعتا وقتی به سراغ رییس مجلس می رویم نمی توان از کنار مسائل جدی روز، بی تفاوت گذشت و بر همین اساس، موضوعاتی چون روابط دولت و مجلس، مذاکرات هسته ای و مسائلی از این قبیل هم بخش دیگر مصاحبه را به خود اختصاص داده اند. د

ر همین بخش بود که لاریجانی تاکید کرد اگر برخی مشکلات در داخل نبود شاید در گذشته هم می شد به توافقی که در دولت جدید حاصل شده است، دست یافت.

وی در این گفت وگو درباره جلسه جنجالی استیضاح وزیر کار که به یکشنبه سیاه معروف شد هم صحبت کرده است.

اگر می خواهید بدانید که اگر یک بار دیگر زمان به عقب بر می گشت و آن اتفاقات می افتاد لاریجانی چگونه برخورد می کرد، مشروح این گفت وگو را در ویژه نامه نوروزی جام جم که هفته آینده منتشر می‌شود بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها