امیر را مجبور به انجام کاری نمی‌کنم

عابدزاده: پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد

سنگربان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس را دارای شانس بالایی برای قهرمانی می‌دانم، البته مهمترین مساله کسب سهمیه آسیایی است و بچه‌ها باید با هوش و با تمرکز عمل کنند تا هر سه بازی را ببرند.
کد خبر: ۶۵۳۴۰۴
عابدزاده: پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد


به گزارش جام جم ورزشی ، احمدرضا عابدزاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس سه بازی مهم در پیش دارد که در این سه بازی مهمترین مساله کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جام قهرمانان آسیا است. پرسپولیس با این سابقه حتما باید در رقابت‌های بین‌المللی حضور داشته باشد و فکر می‌کنم با تیم خوبی که درست شده است، با کسب سه پیروزی شانس قهرمانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی حتی نفت و سپاهان که در مکان‌های چهارم و پنجم قرار دارند، از شانس خوبی برخوردارند. به نظرم از این پنج تیم، هر یک در این سه بازی، یک مساوی هم بدهد از کورس خارج می‌شود. فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد. نسبت به سایر رقبا، حریفان پرسپولیس از نظر پتانسیل تیمی شرایطی دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد. البته نه اینکه کار ساده‌ای باشد. بازی‌های سختی است. هر سه حریف پرسپولیس برای حفظ خود در لیگ برتر و حفظ اعتبارشان بازی می‌کنند ولی اگر بچه‌ها با هوش عمل کنند و در این مدت روی هدفشان تمرکز کنند، می‌توانند سه بازی را ببرند.

سنگربان پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره آینده حرفه‌ای امیر عابدزاده در پرسپولیس خاطرنشان کرد: او را از بچگی تمرین دادم و اصول کار را به خوبی آموخته است. اعتقاد دارم اگر تلاش خودش را ادامه بدهد آینده خوبی دارد ولی این خود اوست که تصمیم می‌گیرد. به او مشورت می‌دهم اما مجبورش نمی‌کنم کاری انجام بدهد. هیچکس را نباید مجبور کرد. او در حال حاضر فقط به فکر پرسپولیس است. تمام تمرکزش روی تیم، کسب سهمیه و قهرمانی همراه تیم است.

عابدزاده درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ملی تصریح کرد: نباید براساس یک بازی، قضاوت کرد. نه درباره مربی و تیم و نه در مورد عملکرد بازیکنان و به عنوان مثال دروازه‌بان! برای تحلیل کردن باید مجموعه‌ای از بازی‌ها را ببینید. الان همینکه بعد از یک دوره غیبت به این خوبی به جام جهانی رفتیم، خوب است. حداقل اینکه مردم خیلی خوشحال شدند. این خوشحالی ارزش دارد، اما اگر قرار باشد در جام جهانی کار خاصی بکنید، باید حداقل 10 بازی تدارکاتی داشته باشید. باید اینطور باشد که همه بخواهند تیم بالاتر برود، نه اینکه از قبل مشخص کنند، سقف کار همین است و تکلیف تیم قبل از شروع مسابقات روشن شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر علی ع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
پیشگوی جدید قرمز مبارك منتظریم؟

نیازمندی ها