این سریال سال آینده از شبکه یک پخش خواهد شد

«گذر از رنج‌ها» در مدرسه بابک حمیدیان

بابک حمیدیان، بازیگر نقش شهید اصغر وصالی در فیلم «چ» در روزی که به یاد وی یک درخت کاشته شد، گفت که من با شهید وصالی رفیق هستم و به جرأت می‌گویم کسی نمی‌تواند این پیمان را از من بگیرد.
کد خبر: ۶۵۳۱۵۶
درختکاری بابک حمیدیان به یاد شهید وصالی

به گزارش مهر، حمیدیان عصر پنجشنبه و در مراسم یادمان این سردار شهید که در فرهنگسرای شفق برگزار شد، اظهار کرد: شهید وصالی به لحاظ ظاهری با من تفاوت داشت و بازی در نقش او به همین سادگی نبود.

وی افزود: روزی که پیشنهاد این کار را به من دادند، سر مزار شهید اصغر وصالی رفتم و از او خواستم در این مسیر آبروی من را حفظ کند. من از کودکی علاقه خاصی به فیلم‌های دفاع مقدس داشتم و در شیطنت‌های بچگی‌ام زمانی آرام می‌گرفتم که مستند جنگی نگاه می‌کردم.

وی با مذمت غفلت از جنگ بیان کرد: نسل من خیلی غافل هستند و کم حواس از رویداد‌ها عبور می‌کنند. ما در این نسل زمانه را به شوخی گرفته‌ایم و فکر می‌کنیم می‌توانیم درباره همه مفاهیم آسمانی شعار بدهیم تا به این وسیله به متر و معیارهای زمینی برسیم. وای به حال ما؛ زیرا این شعارها شوخی‌بردار نیست.

در این مراسم مریم کاظم‌زاده، همسر شهید وصالی و مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عماد افروغ، نماینده اسبق مجلس نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها