اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خسارت برف در مازندران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از اختصاص پنج هزارمیلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از بارش سنگین برف به واحدهای مسکونی غرب این استان خبرداد.
کد خبر: ۶۵۲۶۹۷
اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خسارت برف در مازندران

قاسم احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ساری گفت: با تمهیدات ایجاد شده، بخشی از این تسهیلات به صورت بلاعوض به صاحبان واحدهای مسکونی خسارت دیده پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای واحدهایی که نیاز به تعمیر اساسی دارد، ضروری است که دولت اعتبار بیشتری تخصیص دهد.

احمدی از تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار به کشاورزان خسارت دیده از برف در غرب مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حجم سنگین خسارت که هشت هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است، این میزان اعتبار پاسخگوی نیازها نیست.

وی با اشاره به حجم سنگین خسارت ناشی از بارش سنگین برف در غرب این استان، افزود: درصورتی که مشکلات کشاورزان در کوتاه ترین زمان رفع نشود، شاهد تغییر کاربری بیشتری از اراضی کشاورزی در غرب مازندران خواهیم بود.

احمدی با اشاره به این‌که تخصیص اعتبارات دولتی به مازندران امسال نسبت به دیگر استان‌های کشور مطلوب تر بوده، گفت: میزان بودجه تخصیصی به مازندران نسبت به جمعیت بیش ازسه میلیون نفری آن در مقایسه با سال گذشته چند درصد بیشتر است.

وی با اشاره به خرید برنج از کشاوزان مازندرانی برای قرار گرفتن در سبد کالای دولت، افزود: با اقدامات صورت گرفته 20 هزار تن برنج برای این امر از کشاورزان این استان خریداری شد.

newsQrCode
برچسب ها: برف مازندران
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها