حمید سوریان می‌گوید پس از حدود 20 ماه دوری از کشتی، شروع خوبی داشته است.
کد خبر: ۶۵۲۵۵۴
سوریان:  بازگشت خوبی داشتم

دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک پس از قهرمانی در تورنمنت جایزه بزرگ فیلا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 20 ماه از کشتی دور بودم و باید در این جا کشتی می‌گرفتم، هر چند که شرایط جسمانی‌ام خوب نبود و سرماخوردگی شدیدی داشتم. اما به نسبت سطح مسابقات، عملکرد خوبی داشتم.

سوریان در مورد اولین حضور خود در وزن 59 کیلوگرم و مبارزه کردن با قوانین جدید گفت: من همواره در وزن اول نتایج خوبی گرفته‌ام و امیدوارم در این وزن نیز تلاش مناسبی داشته باشم. با توجه به این که کشتی‌گیران دو وزن 55 و 60 کیلوگرم قدیم در وزن 59 کیلوگرم ادغام می‌شوند، بدون شک سطح مسابقات بالاتر از وزن 55 کیلوگرم سابق خواهد بود.

وی ادامه داد: در قوانین جدید نیز احساس می‌کنم تغییر قوانین برای همه کسانی که به عملکرد فنی‌شان اشراف دارند، زیاد مهم نباشد. مهم درست تمرین کردن است، اما در مجموع فکر می‌کنم که با قانون جدید کشتی قشنگ‌تر شده و بهترین نفر در این قانون بیشتر می‌تواند حقش را بگیرد.

سوریان در پاسخ به این سوال که از کشتی‌ گرفتن در جام جهانی تهران و به روی تشک رفتن جلوی چشم مردم پس از سال‌ها، چه احساسی خواهد داشت؟ گفت: با توجه به این که جام جهانی در ایران برگزار می‌شود، باید بهترین‌ها را به میدان فرستاد. اگر کادر فنی صلاح بداند در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت. با توجه به این که سال قبل در خانه نتوانستیم قهرمان شویم باید امسال جبران مافات کنیم. ضمن این که خیلی سال است که من در ایران کشتی نگرفته‌ام و جام جهانی می‌تواند میدان خوبی برای من باشد.

سوریان در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به فاصله نزدیک مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی راغب است در کدام میدان به روی تشک برود؟ گفت: من تصمیم گیرنده نیستم. وظیفه من کشتی گرفتن است و قبل از هر چیز باید صاحب دوبنده تیم ملی شوم، اما من همواره سعی می‌کنم به هر میدانی که می‌روم بهترین نتیجه‌ را بگیرم و از عناوین قبلی خودم نیز دفاع کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها