بجنگ و جام جهانی را از دست نده

مهدوی کیا به رحمتی چه گفت + عکس

مهدی مهدوی کیا در خلال بازی دوستانه استقلال با تیم ملی جوانان فرصتی یافت تا با بازیکنان همدوره ای خود دیداری تازه کند .
کد خبر: ۶۵۲۴۵۶
مهدوی کیا به رحمتی چه گفت + عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، کاپیتان سابق تیم ملی فوتیال ایران که حضور در دو دوره جام جهانی را تجربه کرده در حال حاضر بواسطه حضور علی دوستی مربی دوران نوجوانی و جوانی خود در تیم ملی جوانان ، با این تیم همکاری دارد و تجاربش را در اختیار آینده سازان فوتبال این مرز و بوم قرار می دهد . اقا مهدی که در دوره بازیگری خود بازیکنی اخلاق گرا بوده و هیچ زمان دیده نشده که از دایره انصاف خارج شده و وارد حواشی فوتبال شود ، ضمن این دیدار دوستانه با استقلالی ها به گپ و گفت پرداخت تا از وضعیت آنان با خبر شود . مهدوی کیا در همین حین برای دقایقی با سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال که اکنون مدتی است از تیم ملی دور مانده به گفت و گو پرداخت و به نوعی او را به خویشتن داری دعوت کرد تا آقا مهدی نیز با پیگیری تمریناتش در عمل خود را دوباره به کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی اثبات کند .
مهدوی کیا که زمانی در بوندس لیگای آلمان با غضب سرمربی هامبورگ مواجه شده بود ، آنقدر خوب تمرین کرد و از بی توجهی ها نا امید نشد که سر آخر توماس دال ،سرمربی جوان هامبورگ که زمانی با مهدی در این تیم هم بازی بود ، مجبور شد دست از لجبازی با موشک فوتبال ایران برداشته و به او دیگر بار میدان دهد . به هر حال مهدی که از این فراز و نشیب ها زیاد در فوتبال ایران و آلمان دیده ، مهدی رحمتی را دلگرم کرد که از حضور در جام جهانی 2014 برزیل ناامید نشود ، بویژه آنکه کروش نیز خوب می داند که وقتی قرار به حضور در میدان مهمی چون جام جهانی در میان است باید از تمام ظرفیت های ملی فوتبال ایران به خوبی بهره مند شود .
به هر حال امیدواریم سید مهدی رحمتی که شایستگی حضور دوباره در ترکیب تیم ملی را دارد ، به این خواسته خود و اهالی فوتبال کشورمان برسد .
راستی شما نیز می توانید نظر خود را با ما و دیگر مخاطبان سایت جام جم ورزشی در میان بگذارید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
من خودم دروازه بانم و دروازه بان ها می دانند كه انصافا رحمتی با بقیه ی دروازه بان های حاضر خیلی فرق داره .از لحاظ خروج،زاویه بستن،شوت گیری و ... هیچ كدام رحمتی نمیشن امیدوارم این لجبازی كار دست تیم ملی نده بخصوص امروز كه بازی با گینه رو دیدیم شاید متوجه بشن

نیازمندی ها