کد خبر: ۶۵۱۷۶۹
پورحیدری: نباید مقابل الریان فرصت‌های گلزنی را از دست بدهیم

منصور پورحیدری در گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد

به‌گزارش جام جم ورزشی ،منصور پورحیدری طی گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد:
*درخصوص این صحبت‌هایی که در ارتباط با حکم کمیته‌انضباطی برای مهدی رحمتی شده چه نظری دارید؟
وقتی که کمیته‌انضباطی حکم داده نباید درمورد آن دیگر حرفی زد. الان حساسیت بازی‌های لیگ باعث شده تا بعضی‌ها این‌گونه به دنبال زمین زدن استقلال باشند.
هرکسی تلاش می‌کند که رقیبش را خارج از میدان ببرد در حالی که کمیته‌انضباطی حکم داده و به حکم کمیته‌انضباطی هم نمی‌توان ایراد گرفت.
*دکتر فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه‌ای اعلام کرده آخر فصل از استقلال می‌رود، شما چه نظری در این‌مورد دارید؟
الان شرایط طوری است که بحث واگذاری و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به میان آمده که باید ببینیم بالاخره نتیجه‌اش چه می‌شود. بحث دیگر هم فشاری است که به خاطر مشکلات مالی روی دکتر فتح‌الله‌زاده است و این مسئله خیلی او را خسته کرده است. من امیدوارم در آینده همه چیز درست شود.
*چه نظری در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه استقلال دارید؟
به هر حال این بحثی است که طی این چند سال مطرح شده اما امسال جدی‌تر شده. کار ساده‌ای هم نیست و باید بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت بگیرد تا درآینده به مشکل نخوریم. با این حال من اعتقاد دارم تیم باید فارغ از این مسائل تا پایان فصل با جدیت کار خود را دنبال کند تا ان‌شاءا... بتواند به مقام قهرمانی برسد.
*فکر می‌کنید استقلال بتواند قهرمانی در لیگ را متعلق به خود کند؟
شانس قهرمانی دست خود استقلال است بچه‌ها باید تمرکز داشته باشند تا بتوانند امتیازهای حساس باقی‌مانده را کسب کنند.
*آندرانیک تیموریان هم دچار مصدومیت شد تا همین اتفاق کار استقلال را در ادامه سخت‌تر کند؟
نه فقط برای استقلال، بلکه این مصدومیت به ضرر تیم ما هم هست، آندو یک بازیکن پرتلاش است و متاسفانه این اتفاق برای او افتاد و من امیدوارم که سلامتی‌اش را زودتر به دست آورد تا بتواند هم به استقلال کمک کند و هم به تیم‌ملی.
*فردا هم استقلال یک بازی تدارکاتی با تیم‌ملی جوانان دارد، این دیدار چقدر می‌تواند به استقلال کمک کند؟
به هر حال استقلال تمرینات خود را طی این چند روز با جدیت دنبال کرده و با همین بازیکنانی که در حال‌حاضر دراختیار دارد به مصاف تیم‌ملی جوانان می‌رود تا از مسابقات دور نباشد. مطمئناً این بازی هم می‌تواند به استقلال کمک زیادی داشته باشد.
*فکر می‌کنید استقلال مقابل الریان برنده باشد؟
این شانس برای ما وجود دارد و استقلال می‌تواند شانس برد مقابل الریان را متعلق به خودش کند.
امیدوارم که با تمام توان و نیرو بچه‌ها در این بازی به میدان بروند و فرصت‌های خود را به گل تبدیل کنند. همیشه گفته‌ام مقابل تیم‌های عربی اگر فرصت از دست بدهیم آنها را صاحب موقعیت گلزنی می‌کنیم و بازی با الشباب همین نکته را به ما ثابت کرد که در بازی با الریان دیگر نباید آن را تکرار کنیم.
*صحبت خاصی دارید؟
فقط امیدوارم این مسائل و مشکلاتی که برای همکاران کروش در تیم‌ملی صورت گرفته صدمه‌ای به تیم‌ملی نزند تا ان‌شاءا... بتوانیم نتایج آبرومندانه‌ای در بازی‌های جام‌جهانی بگیریم و فرهنگ و اخلاق ایرانی را در این بازی‌ها سربلند نگه داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها