جمله هفته را باز هم فتح اله زاده گفت

استقلال را سگ و گرگ بخورد برای آقایان مهم نیست!

علی فتح اله زاده که اصولا مدیرعامل بسیار خوش مصاحبه ای است چنان کلماتی در مصاحبه های خود به کار می برد که او را به چهره متمایز هفته تبدیل می کند.
کد خبر: ۶۵۱۷۵۸
استقلال را سگ و گرگ بخورد برای آقایان مهم نیست!

سایت جام جم ورزشی - مدیرعامل آبی ها پس از جلسه رسیدگی به وضعیت خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال که با حضور هادی حسینی عضو فراکسیون ورزش مجلس و مدیران عامل این 2 باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: از زمان طاقوت و بعد از آن که 35 سال از انقلاب می‌گذرد، در باشگاه استقلال 28 میلیارد بدهی انباشته شده اما در عوض در این 8 سال 130، 140 میلیارد درآمدها را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: با درآمدزایی که ما انجام دادیم یعنی تراز مالی باشگاه مثبت بوده اما آقایان به این موضوع نگاه نمی‌کنند و فقط می‌گویند که ما بدهکار هستیم. باید بگویم نمی‌گذاریم آقایان سر باشگاه استقلال کلاه بگذارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه 300 میلیارد اموال دارد، گفت: 300 میلیارد اموال باشگاه را ما ساختیم و اگر آقایان می‌گویند اموال باشگاه به این اندازه ارزش ندارد، ما اعلام آمادگی می‌کنیم که به همین قیمت این اموال را می‌خریم. در این چند سال درآمدزایی زیادی کردیم که همه آنها متعلق به پیشکسوتان است و همه این اموال را هم به آنها واگذار می‌کنیم. به دولت هیچ نیازی نداریم و فقط می‌خواهیم ما را رها کنند تا به بخش خصوصی واگذار شویم و آن موقع از خودمان عرضه نشان می‌دهیم!

فتح‌الله‌زاده در خصوص میزان بدهی‌های این فصل باشگاه استقلال اظهار داشت: این فصل 8 میلیارد تومان بدهی به باشگاه استقلال اضافه شده که آن هم مربوط به قرارداد بازیکنان است. قرارداد بازیکنان 15 میلیارد است که نیمی از آن را پرداخت کردیم و 8 میلیارد هم باقی مانده که آن را پرداخت خواهیم کرد. آقایان که می‌گویند ما فقط بدهی داریم، 30 میلیارد هزینه این فصل ما را از 300 میلیون اموالی که درست کردیم کم کنند که به این شکل باز هم 270 میلیارد باقی می‌ماند.

«امیدوارم که این بار باشگاه استقلال به بخش خصوصی واگذار شود»، وی با بیان این جمله افزود: واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی امیدوارم این بار واقعاً واگذاری باشد، نه اینکه فقط از برند این باشگاه استفاده کنند و آخر هم "هپلی، هپو" شود! 20 سال است که می‌گویند می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنند و این بار بحث‌شان جدی شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما این فصل در 3 جام حضور داشتیم که با این بحث‌ها 2 جام را از دست دادیم و فقط یک جام مانده که گویا می‌خواهند این یک جام را هم نگیریم. بازیکن وقتی این شرایط را می‌بیند پیش خودش می‌گوید باشگاه به بخش خصوصی واگذار می‌شود و همه قراردادها هم از بین می‌رود و به این شکل تمرکزش را از دست می‌دهد. اکنون که لیگ در شرایط حساسی قرار دارد وقت واگذاری نیست و کاش آقایان صبر می‌کردند و یک ماه دیگر که لیگ به پایان می‌رسد این کار را انجام می‌دادند.

فتح‌الله‌زاده با انتقاد از وضعیت موجود یادآور شد: آقایان با این کار فقط می‌خواهند ما را از سر خودشان باز کنند و اگر ما را گرگ و سگ بخورد برای آنها مهم نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها