روایت اشپیگل از عملکرد دروازه بان ایرانی

او بازیگر اصلی این کارناوال بود!

دانیل داوری دیشب در دروازه برانشوآیگ خراب کرد، خیلی هم خراب. او مقدمات شکست تیمش را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۵۱۳۴۰
او بازیگر اصلی این کارناوال بود!

سایت جام جم ورزشی - مجله اشپیگل در سایت اینترنتی خود به تحلیل بازی شب گذشته اینتراخت برانشوایگ و بورسیامونشن‌گلادباخ پرداخت. بازی که دو تیم به تساوی یک بر یک در هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا رسیدند و زننده گل‌های دو تیم، دروازه‌بان‌ها بودند که به اشتباه و به سود تیم مقابل گلزنی کردند!

*داوری و تراشتگن کارناوال راه انداختند

این نشریه نوشت: مصاف اینتراخت و گلادباخ مگر کارناوال بود؟در این تساوی دنیل داوری و مارک آندره تراشتگن، گلرهای دو تیم، ناخواسته به بازیگران اصلی این صحنه نمایشی به خاطر گلزنی به خود تبدیل شدند.

این نشریه افزود: در اصل وظیفه یک دروازه‌بان فوتبال این است که تلاش کند گلی وارد دروازه‌اش نشود.در بازی دو تیم مقابل هم گلر ایرانی و آلمانی برای محافظت از سنگر خود زیاد دقیق نبودند. بلکه حتی برعکس تحت تاثیر فشار رقیب، به اشتباه افتادند که به نفع رقیب گل هم بزنند!

*واکنش نادرست دنیل

گزارشگر اشپیگل در ادامه تحلیل خود به توصیف اشتباهی که گلر ملی‌‌پوش کشورمان مرتکب شد، پرداخت. از این رو نوشت: دقیقه 24 دروازه‌ برانشوایگ باز شد. یک ضربه کرنر که رافائل زد و خطرناک هم نبود، داوری به اشتباه چنان عمل کرد که توپ را وارد دروازه خودی کرد.

رسانه مذکور افزود: تا به این لحظه خطر جدی و تهدید‌کننده‌ای که قابل ذکر باشد،‌مقابل دروازه برانشوایگ دیده نشد .

*تراشتگن مثل دنیل

در ادامه اشتباه دروازه‌بان جوانی تیم رقیب که فصل بعد دروازه‌بان والدس در بارسلونا اسپانیا است، برشمرده شد: در نیمه دوم اشتباه تراشتگن غیرقابل‌‌ تصورتر بود. این دروازه‌بان جویای نام که در مسیر انتقال به بارسا است، می‌خواست پاس بی خطر فیلیپ دمس، کاپیتان تیم را با پا «استپ»‌کند اما با پا، صحیح توپ را کنترل نکرد تا وارد دروازه شود و گل برانشوایگ رقم خورد.

*تعریف و تمجید از گلری که گلزن بود

اما در ادامه این گزارش نقل قولی از لوسین فابرو، مربی گلادباخ نیز درج شده که به حمایت از تراشتگن پرداخته است: باید به مارک تبریک بگویم که چنین گلی خورد و بعد با روحیه دروازه‌ اش را حفظ کرد. این کار از هر دروازه‌بانی برنمی‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها