پیغام یحیی به کارلوس کروش

حاضرم مجانی برای تیم ملی کار کنم!

آشنایی با ملزومات فوتبالیست ها

از ساعت 8 میلیونی تا عینک آفتابی 6 میلیونی!

یک فوتبالیست چقدر می ارزد؟ کاری به توانایی های فنی و کیفی او نداریم، موضوع به ظاهر فوتبالیست های وطنی مربوط می شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۲۱
از ساعت 8 میلیونی تا عینک آفتابی 6 میلیونی!

سایت جام جم ورزشی - اینکه فوتبالیست های ما صرف نظر از کارایی فنی شان در تیم های باشگاهی چقدر پول می گیرند و چقدر ثروت جمع می کنند موضوعی تکراری است که البته با توجه به شرایط کنونی اقتصادی همیشه تازگی خود را حفظ می کند. فوتبالیستی که با کمترین میزان تحصیلات می تواند بیشترین درآمد را داشته باشد اکنون مرفه ترین قشر جامعه محسوب می شود. آنچه در ادامه می آید لیستی از ملزومات یک فوتبالیست و قیمت های آن است. قیمت برخی از این ملزومات واقعا سرسام آور است.

عینک آفتابی: این قلم به جزئی جدانشدنی از تمام فوتبالیست های وطنی تبدیل شده است. اگر این عینک آفتابی نباشد فوتبالیست های محبوب ما چگونه می توانند از دست هواداران خود فرار کنند؟! قیمت عینک هایی که بسیاری از بازیکنان مطرح به چشم می زنند از شش میلیون تومان پایین نمی آید.

کفش: یک بازیکن مشهور و البته محبوب باید هم یک جفت کفش خوب و آبرومند بپوشد که البته باید برای چنین کفشی تا سقف سه میلیون تومان هم بپردازد. این کفش های سه میلیون تومانی را می توانید پای خیلی از نامداران فوتبالی ببینید.

ساعت: نرخ ساعت بین جماعت فوتبالیست فرق می کند. این قیمت از هشت میلیون تومان شروع می شود و به سقف سی میلیون تومان هم می رسد!

لباس: مگر می شود فوتبالیست بود و لباس های مارک دار نپوشید؟! فوتبالیست ها باید لباس رسمی و اسپرتشان بالای یک میلیون تومان باشد. شلوار جین ششصدهزار تومانی و تی شرت های سیصدهزار تومانی به اضافه کت و شلوارهای چند میلیونی و البته کاپشن های نزدیک به دو میلیون تومان.

تلفن همراه: این یکی را با گران ترین قیمت همه جا می توانید ببینید. اکنون حتی طبقه متوسط جامعه هم گوشی های یک و نیم میلیون تومانی در دست بگیرند اما برخی از فوتبالیست ها برای اینکه خاص تر باشند از کاورهای آب طلا برای گوشی های خود استفاده می کنند تا با یک قیمت 12 میلیونی فاصله خود را با طبقه متوسط حفظ کنند!

اتومبیل: درباره این یکی هم به دفعات صحبت شده. اینکه فوتبالیست های ایرانی اکثرا اتومبیل های یک میلیاردی سوار می شوند که دیگر تازگی ندارد!

طلا: بله طلا! روایت است که یکی از بازیکنان لیگ برتری زنجیر 18 میلیونی بر گردن خود می اندازد؟! آن یکی انگشتری به ارزش هشت میلیون تومان دارد. یکی دیگر هم قلاده ای برای سگش خریده که بخشی از آن طلاست!

با بخشی از ملزومات فوتبالیست ها آشنا شدید. با این اوصاف فکر می کنید که یک فوتبالیست چقدر می ارزد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۱
خدا همه این فوتبالیست ها رو لعنت كنه.............

نیازمندی ها