خودم را به جام جهانی می‌رسانم

نوری: تنها به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنیم پیروزی در سه بازی بعدی و کسب جام قهرمانی و تقدیم آن به هواداران است.
کد خبر: ۶۵۰۴۸۰
نوری: تنها به قهرمانی پرسپولیس فکر می کنیم

به گزارش جام جم ورزشی ؛محمد نوری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از چند روز استراحت، تمرین خوب و شادابی داشتیم. در این مدت انگیزه خیلی خوبی بین بچه‌ها ایجاد شده است. روحیه‌ای بوجود آمده که بر اساس آن، بچه‌ها فقط به قهرمانی فکر می‌کنند. در آخرین بازی هم شرایطی پیش آمد تا این یک ماه را با آرامش و انگیزه زیاد تمرین کنیم تا برای آن سه بازی و قهرمان شدن، آماده باشیم.

وی ادامه داد: من واقعا اعتقاد دارم شانس اول قهرمانی هستیم. فقط باید 9 امتیاز این سه بازی را بگیریم.

نوری سپس توضیح می‌دهد: برای رسیدن به این هدف، روحیه‌اش را داریم و این روحیه از آنجا می‌آید که تیم یک دست و یک دل است . در این سه بازی کسی به این مساله کاری ندارد که بازی می‌کند یا نه، همه فقط به فکر تیم هستند. استدلال ما برای قهرمان شدن هم، این است که رقبای ما رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و به طور حتم در این رویارویی‌ها امتیاز از دست می‌دهند. قطعا اینطور خواهد شد ولی ما نباید روی آنها تمرکز کنیم، فقط باید این سه بازی را ببریم و در این صورت حتی می‌توانیم با اختلاف امتیاز قهرمان بشویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم حضور در اردوی اخیر تیم ملی خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش همیشه مرا دوست داشته است. این بار هم به دلیلی که خودشان صلاح دیده‌اند مرا دعوت نکرده‌اند. من تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا در اردوی بعدی که اردوی نهایی است، حضور داشته باشم. او یک مربی بزرگ، با تفکرات بزرگ است و همیشه به نظرات او احترام می‌گذارم. طبیعی است که بعد از چند سال حضور در تیم ملی، اینکه در نزدیک جام جهانی، در اردوی تیم ملی نباشی، ناراحت کننده است ولی چون آقای کی‌روش را می‌شناسم، می‌دانم که مرا دوست داشته و فوتبالم را قبول دارد. می‌توانم با تلاش و با توجه به فرصتی که باقیمانده است، یکبار دیگر شانس حضور داشته باشم.


وی افزود: در حال حاضر تمام تمرکزم را روی هر چه بیشتر آماده‌تر شدن و موفقیت پرسپولیس گذاشته‌ام و الان هم دوستانم در تیم ملی هستند و افزایش ملی‌پوشان پرسپولیس هم نشان می‌دهد تیم ما در مسیر پیشرفت است و امیدوارم بچه‌های تیم ملی هم آماده سازی و نتایج خوبی داشته باشند.

نوری با اشاره به حضور گسترده هواداران در بازی با صبا تصریح کرد: هواداران همه چیز را خوب می‌فهمند. آنها خوب متوجه بودند که تیمشان چقدر از بیرون تحت فشار است و به بهترین شکل به ما روحیه و انگیزه دادند و تیم را حمایت کردند. همه دیدیم که استقلال حتی برای رقابت آسیایی خود کمتر از بازی ما برابر صبا تماشاگر داشت. هواداران ما واقعا کار با ارزشی انجام دادند و به لطف خدا و با حمایت آنها، قهرمانی به دست می‌آید. از طرف بچه‌ها می‌گویم که ما به خاطر آنها تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و این جام را بالای سر خواهیم برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
آقای نوری احتمالا شما هم دعوت میشوی زیرا كروش اینبار خجالت كشیده همتون را با هم دعوت كنه زیرا وقتی پولادی دعوت شده شما هم حتما هستی!
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
بزك نمبر جام قهرمانی ....اد

نیازمندی ها