داورزنی: برناردی منتفی نشده است، اما با 2 گزینه دیگر نیز وارد مذاکره شدیم

سکاندار تیم ملی والیبال در هاله ابهام

فدراسیون والیبال بر خلاف اعلام قبلی در شرایطی که قرار بود تا روز جمعه تکلیف برناردی ایتالیایی را برای هدایت تیم ملی روشن کند؛ نه تنها تکلیف این مهم را روشن نکرد، بلکه با دو گزینه دیگر وارد مذاکره شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۲۵

در حالی که به نظر می‌رسد قرارداد برناردی با باشگاه لهستانی باعث روشن نشدن تکلیف این مربی شده است، داورزنی رئیس فدراسیون دیروز در تازه‌ترین اظهارنظر خود در این باره به سایت فدراسیون گفت: براساس صحبتی که با برناردی داشتیم او اعلام کرد اردوهای تیم ملی ایران در هفته اول فروردین سال آینده زیرنظر دستیارش آغاز می‌شود و بنابراین مشکل دیگری برای حضور در پست سرمربیگری تیم ملی ایران ندارد. اما ما با توجه به اما و اگرهایی که درخصوص توافق با برناردی مطرح شده بود، پیشنهادها و مواردی دیگری را نیز بررسی کردیم.

به همین منظور با دو گزینه دیگر وارد مذاکره شدیم که پس از پایان این مذاکرات اواخر هفته جاری احتمالا درخصوص یک گزینه به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم. به هر حال این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم. پس باید تمام سعی خود را بکنیم تا به دور از شتابزدگی با بررسی شرایط موجود، بهترین انتخاب را انجام دهیم.

در شرایطی که هنوز تکلیف تیم ملی ایران مشخص نشده است، خولیو ولاسکو طی مراسمی رسمی در آرژانتین به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورش معرفی شد، مراسمی که او در آن به نیکی از مردم ایران یاد کرد و از فدراسیون والیبال ایران به دلیل موافقت با جدایی‌اش، قدردانی کرد.

ایران میزبان 23 ساله‌های آسیا شد

پس از آن که نخستین دوره رقابت‌های والیبال زیر 23 سال دنیا در ماه‌های گذشته به میزبانی برزیل برگزار شد، اینک کنفدراسیون والیبال آسیا قصد دارد نخستین دوره این رقابت‌ها را درسطح قاره برگزار کند

.در نشست اخیر کمیته‌های کنفدراسیون والیبال آسیا در چین قرار شد نخستین دوره این رقابت‌ها سال 2015 در ایران برگزار شود، این در حالی بود که میزبانی جام ملت‌های آسیا به عربستان داده شد. از دیگر تصمیمات این نشست قرعه‌کشی چهارمین دوره مسابقه‌های جام کنفدراسیون والیبال آسیا(مرداد 93 ـ قزاقستان)بود و طی آن تیم‌های چین، استرالیا و تایلند حریفان ایران در گروه دوم شدند. ضمن این‌ که قزاقستان، ژاپن، کره‌جنوبی و هند در گروه اول این رقابت‌ها قرار گرفتند.

از طرف دیگر در شرایطی که هنوز قهرمان لیگ برتر والیبال کشورمان مشخص نشده است قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا نیز برگزار شد و طی آن تیم قهرمان ایران که اواخر اسفند مشخص می‌شود، روزهای نوزدهم تا بیست و هفتم فروردین در فیلیپین با نمایندگان ژاپن، لبنان و ویتنام در گروه دوم این بازی‌ها، رقابت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها