مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: اصلاح‌طلبان و کارگزاران به ریاست‌جمهوری روحانی به ‌عنوان یک پل نگاه می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۸۴۸۵
اشتباه روحانی از نگاه شریعتمداری

به گزارش تسنیم، حسین شریعتمداری در نشست سراسری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، افزود: اشتباه بزرگی که آقای روحانی اکنون مرتکب می‌شود، این است که عقبه خود را در کارگزاران و طیف اصلاح‌طلبان تعریف می‌کند.

لاریجانی به فیگارو چه گفت؟

علی لاریجانی در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی فیگارو، حل بحران رابطه ایران و آمریکا را منوط به حل همه اختلاف‌نظرها میان دو کشور دانسته است.

او همچنین گفته است:توافق با آمریکا بر سر پرونده هسته‌ای فقط یک نقطه مثبت در حل موضوعات پیچیده و موضع دشمنی میان دوطرف است. برای حل کامل این معضل، باید دیگر اختلاف‌ نظرها را حل کرد؛ از جمله آزاد شدن پول‌های ایران در ایالات متحده آمریکا و همچنین مشکلاتی که حضور آمریکا در منطقه برای ایران ایجاد کرده است.

خاطره مرندی از تماس تلفنی با موسوی

علیرضا مرندی، نماینده مردم تهران در مجلس در برنامه شناسنامه این هفته در مورد اتفاقات سال 88 و مصاحبه موسوی با تایم اظهار کرد: روزی که این مصاحبه را خواندم به وی نامه نوشتم که این حرف‌ها با شناختی که من از تو دارم درست نیست. بیا و این صحبت‌ها را تکذیب کن. هشت روز بعد از انتخابات موسوی با من تماس گرفت و گفت من وسیله تکذیب این مصاحبه را ندارم و سایت من را بسته‌اند. من در پاسخ گفتم شما احتیاجی به سایت ندارید.

همان‌طور که مدام اطلاعیه صادر می‌کنید، یک اطلاعیه هم در تکذیب این مصاحبه صادر کنید. به گزارش فارس، او گفت، اگر به من اجازه دهند به صورت زنده در تلویزیون مصاحبه کنم، ممکن است به این موضوع هم اشاره‌ای داشته باشم. من در پاسخ گفتم من که مسئول این امور نیستم، اما می‌دانم که این مصاحبه ضدولایت فقیه و قانون اساسی بوده و شما باید آن را تکذیب کنید.

باهنر: از دولت توقع نداشتیم!

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این ‌که از دولت یازدهم توقع داشتیم برخلاف دولت‌های قبلی دست به تغییرات وسیع نمی‌زد، تصریح کرد: یک حزب هم که سر کار می‌آید فوقش 200 نفر را عوض می‌کند نه 2000 نفر از وزیر گرفته تا سرایدار مدرسه و نامه‌رسان اداره!

وی افزود: قرار نیست که 200 هزار نفر پیاده شوند! زیرا اصولا خارج از بحث سیاسی، تغییر مضر است و باید در حداقل ضرورت باشد نه حداکثر ممکن.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
;كار خوبی كرده
یكنفر از مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
آقای باهنر تغییرات وسیع و گسترده در دولت قبل را فراموش كرده است؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها