عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: در این جلسه، گزارش دستگاه قضایی قرائت شد و مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۷۶۹۵
زنجانی، 9000 میلیارد تومان بدهی دارد

وی در گفت‌وگو با فارس، با بیان این‌که «رقم دارایی‌های بابک زنجانی در داخل کشور پاسخگوی بدهی‌هایش نیست»، تاکید کرد: کل دارایی‌های داخلی زنجانی در مجموع شاید به هزار میلیارد تومان هم نرسد و این در حالی است که بدهی ایشان 9000 میلیارد تومان است.

یوسفیان‌ملا با تاکید بر این‌که دستگاه قضایی باید دارایی‌های بابک زنجانی را در بیرون از کشور مورد بررسی قرار دهد، تصریح کرد: اگر قرار باشد که بدهی ایشان پرداخت شود، لازم است تمام دارایی‌های وی بررسی شود.

فرهاد رهبر برکنار شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، محمدحسین امید را به سرپرستی دانشگاه تهران منصوب کرد.

امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم است و براساس حکمی که رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم برای او صادر کرده، با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه منصوب شده است. وزیر علوم همچنین از امید خواسته برای ایجاد مشارکت حداکثری دانشگاهیان در پیشنهاد افراد شایسته، برای تصدی ریاست دانشگاه تهران، شورایی از منتخبان دانشگاه تشکیل دهد.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای به فرهاد رهبر که تا دیروز به عنوان سی و یکمین رئیس دانشگاه تهران مشغول فعالیت بود، با اشاره به پایان دوره مسئولیتش، از خدمات او در این دوره قدردانی کرده است.

تهدید از درون

فرمانده کل سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به برخی تهدیدات درباره حمله نظامی به ایران گفت: دشمن از حمله گسترده زمینی و درازمدت به ایران واهمه دارد. گزینه نظامی مدنظر آنها حمله موشکی و هوایی به مناطق حساس و هسته‌ای است، اما خود آنها هم می‌دانند که ما با این اقدام رهایشان نمی‌کنیم و از درون آنها را تهدید خواهیم کرد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) صحبت می‌کرد با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی متکی به مردم است، تاکید کرد: دفع تحریم‌ها با تمرکز بر توانایی و منابع داخلی امکان‌پذیر است.

درخواست نبیه ‌بری از امیر کویت برای میانجیگری بین ایران و عربستان

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که از شیخ صباح احمد جابرالصباح، امیر کویت درخواست کرده است بین ایران و عربستان برای نزدیکی دیدگاه‌های دو طرف وساطت کند.

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه القدس العربی، بری تصریح کرد که امیر کویت قبلا در این زمینه کار کرده و باز هم به تلاش خود برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها تا حد امکان کار خواهد کرد. نبیه بری در مصاحبه با تلویزیون الرای کویت گفت: من از مسئولان تمام کشورهای حوزه خلیج‌فارس بویژه امیر کویت درخواست کرده‌ام که بین ایران و عربستان سعودی وساطت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها