پاسپورت جادوگر هم گرفته شد

چراغ سبز تیم ملی به علی کریمی

حمله شدید و جنجالی علی کریمی به سرمربی پرسپولیس

علی کریمی:دایی تا حالا کسی را دریبل زده؟

علی کریمی پس از فینال جام حذفی به شدت علیه علی دایی موضع گیری کرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۵۳
علی کریمی:دایی تا حالا کسی را دریبل زده؟

پس از فینال جام حذفی مصاحبه ای از علی کریمی علیه علی دایی در رسانه ها منتشر شد. اما برنامه ۹۰ این هفته چند جمله شنیده نشده از این مصاحبه را روی آنتن برد که بسیار جنجالی است. پخش این مصاحبه در برنامه ۹۰ مشخص کرد اظهارات وی علیه دایی شدیدتر بوده است.

وی در این مصاحبه گفت: «همه از من می پرسند چرا از پرسپولیس رفتم در حالی که نمی دانند سرمربی تیم با همه شروط مدیرعامل موافق بوده ولی شرط گذاشته که علی کریمی نباشد.»

کریمی ادامه داد: «از بازگشت من و احتمال همکاری با دایی می گویند اما هرگز به کار کردن با علی دایی فکر نمی کنم چون اون شرط گذاشته بود که من نباشم و چطور می توانم با او کار کنم؟»

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه نسبت به گل های زده دایی واکنش نشان داده بود گفت: «بروید فیلم گلزنی‌هایش را نگاه کنید ببینید این آقا یک بار توانسته دو نفر را دریبل کند و گل بزند؟ یا پنالتی بوده، یا تک به تک یا روی سانتر بچه‌ها گل زده. بچه‌های دیگر خیلی از زحمت‌ها را کشیدند و بعد ایشان رفت گفت توی چشم من نگاه می‌کردند و پاس نمی‌دادند!»

وی با تاکید بر این نکته که دایی هرگز رابطه خوبی با جوانترها نداشت گفت: «آدم ها نباید گذشته خود را فراموش کنند. امروز برخی قدرت دستشان است اما شاید در آینده همه چیز تغییر کند و جای ما عوض شود!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
۰
۰
از 109 گلی كه علی دایی زده شاید فقط نهایتا 9 تا پاسش رو تو داده باشی. یعنی تا آخر عمرت باید از این حسادت بسوزی و بسازی. یادت باشد و یادت بماند كه هرگز نیمی از علی دایی هم نمیشی...........
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
۰
۰
بله آقای كریمی دریبل زده پدر سوخته بازی ، حقه بازی، سگ بازی را دریبل زده مثل بعضیها پولش را نمی دهد سگ بخر و با آنها زندگی كند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها