اگر دقت کرده باشید در زباله‌های خانگی، بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی زیادی وجود دارد که اگر بتوانیم از آنها استفاده دیگری کنیم، دور ریخته نمی‌شود. کمی که بیشتر دقت کنید می‌بینید شیشه‌های سس، خیارشور، رب، آبلیمو و ده‌ها شیشه دیگر در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف داخل خانه‌مان است، اما نمی‌دانیم چطور باید از آنها استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۴۷۰۷۴

برای همین هم خیلی راحت آنها را پس از استفاده دور می‌ریزیم و دوباره شیشه‌ای جدید جایگزین‌شان می‌کنیم.

اما خانم‌هایی که خلاقیت بیشتری دارند، این بطری‌ها را به این راحتی هم دور نمی‌ریزند. یکی از روش‌هایی که می‌توان از این شیشه‌ها استفاده کرد، قرار دادن چند شاخه گل یا گیاه طبیعی داخل آنهاست. بعضی‌ها هم به‌عنوان جای مداد و خودکار از این شیشه‌ها استفاده می‌کنند یا برای قرار دادن میل‌های بافتنی و... بنابراین اگر کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید، حتما می‌توانید بهتر از این شیشه‌ها استفاده کنید، اما خیلی‌ها نگران ظاهر شیشه‌ها هستند و فکر می‌کنند چنین کاری باعث می‌شود خانه‌شان شکل نامناسبی پیدا کند. اما آنهایی که از شیشه‌های استفاده ‌شده کمک می‌گیرند و دوباره از آنها استفاده می‌کنند، به تغییر ظاهرشان هم فکر کرده‌اند. پارچه‌های رنگی، کاغذهای کادو، پارچه‌های توری، روبان‌ها و مواردی از این دست می‌تواند در تزئین شیشه‌ها به شما کمک کند.

به‌عنوان نمونه فقط با چند تکه پارچه زیبا و رنگی می‌توانید طرح جدیدی به شیشه‌ها ببخشید. این کار هم اصلا سخت نیست، فقط باید پارچه‌ها را در اندازه مناسب شیشه ببرید و به کمک چسب مایع آنها را روی شیشه بچسبانید. با استفاده از روبان‌های رنگی یا کنف هم می‌توانید دور در بطری را تزئین کنید. استفاده از کاغذهای رنگی یا کاغذهای کادوی متفاوت هم می‌تواند برای تغییر ظاهر این شیشه‌ها مناسب باشد، اما اگر گیاهی در آن می‌گذارید، معمولا پارچه بهتر از کاغذ است. البته آنهایی که خیلی ذوق و سلیقه دارند، پارچه‌های توری را هم در اندازه‌های مناسب می‌برند و آن را روی کاغذها می‌چسبانند تا با این کار ظاهر شیشه کاملا عوض شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها